|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() Sendt: 19-Januar-2009 kl. 13:54 |
jeg tænkte det var på tide at jeg viste mit udstyr frem.
har lavet om 3 gange siden jeg fik min fladskærm. så er version 3 nu *g* næste projekt bliver nok at klaske skærmen op på væggen på et beslag som kan drejes (da jeg sidder skråt på væggen) men mit udstyr er som der står i min signatur. ;) kablerne til venstre skal jeg have i en kabelbakke på væggen. og højtaleren til venstre plejer at stå ud til kanten. skubbede den vist sidst jeg havde det hele skubbet frem ;) lige et "aften billede" med min 7 watt sparepære bag skærmen ;) Redigeret af henriksommer - 19-Januar-2009 kl. 17:07 |
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
![]() |
|
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
Det ser da fint ud til beslag, må jeg da foreslå Vogels EFW6345 hedder det vist.. jeg bruger det, og det er rigtigt dejligt.. nem kabelskjulning, kan trækkes mega langt ud, og drejes meget, og så virker det rigtigt solidt.. |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() |
ja jeg har overvejet vogels EFW6345
syntes bare det er lidt dyrt. så leder pt efter et alrernativ. |
|
Philips 65" 754 Oled
|
![]() |
|
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
hmm.. ja 1600-1800 er en del penge, men jeg tror det var et eller andet psykisk ved mig, at når jeg køber mærkevarer så er jeg sikker på det holder..
![]() ![]() ![]() kig i silvan eller harald nyborg eller lign.. de har vist også tvbeslag der kan trækkes ud.. ![]() |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
![]() |
det bedste bud jeg har fået i en anden tråd er i silvan. så der kigger jeg her om 2 uger når jeg skal til roskilde. ;)
havde bare været nemmere med et internat sted ;D |
|
Philips 65" 754 Oled
|
![]() |
|
![]() |
hehe ja det er selvfølgelig rigtigt, det ville have været nemmere.. hmm hvad med dette..? :
http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=388037&s earchArea=&Soegeord=tv+beslag eller prøv at søge på noget andet end "tv beslag" som jeg gjorde ![]() |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
![]() |
er vist kun en arm man kan montere et beslag på. dvs man lander på ca 1000 kroner. så der ik langt til et brugt vogel beslag *s*
ku være det bare var det jeg sku gå efter... altså et brugt vogel beslag |
|
Philips 65" 754 Oled
|
![]() |
|
![]() |
nårh, hov, havde jeg ikk lige set, men ja, nu søgte jeg lige lidt mere, og andre lign. beslag der kan dreje og trækkes ud koster også oppe i nærheden af 1500 eller lign.. og så er man næsten oppe på hvad en 6345'er koster..
|
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
![]() |
ja et vogel er det jeg helst vil have. men haster nu ikke med at få det klasket op på væggen. så må bare søge stille og roligt efter et beslag ;)
|
|
Philips 65" 754 Oled
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Du ved godt silvan har en internetshop på deres hjemmeside, right?
|
|
![]() |
|
![]() |
så langt havde jeg ikke tænkt ;)
men så at det ville koste 399 + 299. og det ser ud til at det kommer til at hænge et godt stykke ud fra væggen. skal også med i overvejelserne. men takker anima ;) |
|
Philips 65" 754 Oled
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Jeg overvejer selv at købe en regalux skinne fra Bauhauss til 200 - det hænger lige så tæt som det originale, og kan sagtens holde en 50" skærm.
Det er dog altod godt med at kunne vippe skærmen, især når der skal nye kabler til, eller hvis skærmen skal kalibreres. Så behøver man nemlig ikke tage skærmen ned fra vægen for at komme til stikkene. Men jeg tror nu alligevel jeg gør det.. tror det vil se godt ud, og så er min skærm kalibreret, og der kommer nok ikke flere stik til foreløbig. Fordi jeg er i rigtig godt humør i dag, så får du lige et link til nogle billeder i en tråd som omhandler Regalux-ophænget ![]() http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=38564&P N=0&TPN=3 Redigeret af Anima - 01-Februar-2009 kl. 14:16 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |