|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hrborg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 27 |
![]() Sendt: 31-Januar-2009 kl. 22:52 |
Hejsa kloge hoveder! :) Min far har købt denne fine forstærker, og da vi lige er alene hjemme til noget guitar hero vil jeg jo gerne have min egen sub på :P Men jeg kan ikke rigtig få den "aktiveret".. Jeg prøver at sætte den i de to SW porte med phono, hvad gør jeg forkert? :) Håber på hurtig hjælp :) Link: http://www.cambridge-audio.us/summary.php?PID=1&Title=Su mmary Mvh. Steffen |
|
![]() |
|
hrborg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Der kommer forresten lyd ind via optisk kabel, og der er to højttalere sat til med højtaler ledning :)
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
SWen skal tilsluttes den Lilla UDGANG, og den skal sikkert også aktiveres i Setup. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Det var da selvfølgelig det med at aktivere den jeg ikke kunne finde ud af, mange tak for hjælpen! :D |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |