|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
erikhave ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() Sendt: 01-Februar-2009 kl. 22:53 |
Afstemning om hvem der vil have 6'eren tilbage på Zaptor i Aalborg.
|
|
Erik Have Nielsen
AN-TV Aalborg-Nørresundby Antenneforening Kundenummer 1677228 Panasonic TX-P42V10E |
|
![]() |
|
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
![]() |
Sjovt, jeg er nemlig fast besluttet på at ringe og opsige min zaptor i morgen
med pakke 2 + tema pakken for at få analog pakke 3 istedet så jeg kan modtage 6ern. Meget sport er jo kommet derover |
|
![]() |
|
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
Er uforståeligt at de ikke har sat den på zaptor |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
De sætter ALDRIG prøvekanaler i Zaptor - det er noget med rettighederne.
Hvis du har pakke 2 og vil have pakke 3 - så kan du jo få alle temapakkerne gratis afaik. |
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
![]() |
Nu bliver det lidt offtopic, men nu har jeg haft Zaptor i snart et år. Hvad vil
min udgift blive på pakke 3 rent med zaptor? Og hvad med unden zaptor? Man betaler vel lidt for at låne zaptoren? |
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Jeg ved ikke, om det kunne være interessant for nogen, men StreamTV har 6'eren med i basispakken. Det er digitalt TV over internettet.
|
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Fnulder - det koster "kun" 375 kr. ekstra.
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
![]() |
tja, men at gå fra pakke 2 til pakke 3 + digital spejl er en del penge bare for 6ern :S |
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Har du undersøgt, hvad TDC HomeTrio kan tilbyde? Der er 6'eren med i grundpakken. |
|
![]() |
|
Mylle37 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 217 |
![]() |
Hvorfor har jeg så en TV2 Film HD (prøvekanal) i min kanalliste? Det er vel altid et spørgsmål om forhandling. |
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
Det er en prøvekanal som Stofa sender ud til deres digitale kunder, den anden er en antenneforenings prøvekanal. Deri ligger forskellen. |
|
![]() |
|
erikhave ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
For mig lyder det mere om Stofa's holdning og lidt om antenneforeningens forhandling med leverandøren af kanalen. Hvis antenneforningen har fået lov, er der vel ikke nogen problemer i, at få prøve kanaler fra antennforeningen på Zaptor? |
|
Erik Have Nielsen
AN-TV Aalborg-Nørresundby Antenneforening Kundenummer 1677228 Panasonic TX-P42V10E |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |