|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Auri ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() Sendt: 21-Januar-2009 kl. 16:59 |
hej jeg har lige fået en PS3 160 gb. ind af døren. nu skal jeg så lige finde ud af hvor dan de gratis spil skal downloades, og om de overhovedet er noget værd! ps. er der nogen der har købt derfra før, jeg synes ikke den er nævnt herinde. de sender fra skotland.
mvh Auri
mvh Auri |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
skal da lige tjekke den hjemmeside =) hvor meget kostede forsendelsen? og der er ikke rigtig nogen gratis spil, kun demoer. :) men der er masser af gode download spil som koster, alt afhængig af hvad du kan lide. |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
øh hvor finder man lige en PS3 afspiller. Kanm kun finde spil
![]() |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
spørger du om hvor man kan købe en playstation 3?
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Hvad mener du med en PS3 Afspiller?! |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
kan ikke finde PS3 konsollen på gamescentre.co.uk
![]() |
|
![]() |
|
Auri ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
Hej nej jeg har også lige været inde på siden. der er vist ingen pt. men jeg købte min der midt i januar ca. 300 £ købte et spil til ca. 8-10 £. jeg betalte 313 £ i alt incl forsendelse, tror faktisk de sendte uden beregning, men ellers har det i hvert fald ikke koste ret meget. Der er 4 spil med som skal downloades via PS# network, men det har jeg ikke lige sat mig ind i endnu. nu mangler jeg bare en remote og en ekstra controller, men jeg ved ikke helt hvor den kan købes billigst! mvh auri |
|
![]() |
|
![]() |
du kan købe en dualshock 3 (den med vibrator) til 330kr ved www.coolshop.dk hvis de vel og mærke har dem på lager. Ellers er det 500-550kr i fona |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |