|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jens Thomsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
![]() Sendt: 03-Februar-2009 kl. 17:11 |
Mine gamle B&W P6 gulvhøjtalere med medfølgende "haveslangekabel"
(AudioTruth Midnight 3) fylder alt for meget i min nuværende bolig, så jeg har tænkt mig at skaffe mig af med dem og anskaffe mig noget mere diskret med en "rimelig" lyd. Jeg har været lidt rundt og kigge og lytte hos venner og bekendte, og valget er faldet på Anthony Gallos produkter. Jeg har tænkt mig at købe to Micro Ti satellitter og en MPD 150 sub nu. Senere vil jeg så udvide med tre satellitter mere til et 5.1 setup. Jeg havde egentligt i første omgang planlagt at købe hos KF-Scanaudio. Men jeg kan se, at de har sat prisen på MPD 150 op med 1000kr, og samtidigt er pund-kursen forholdsvis lav, så nu er der pludseligt mange penge at spare ved at handle i UK. Ved www.stoneaudio.co.uk kan jeg få de to Micro Ti i den dyrere rustfrit stål finish + sub + fragt til DK for kun 4-500kr mere, end KF-Scanaudio skal have for subwooferen alene. Men så kommer det store spørgsmål: er der nogen, som kender til stoneaudio.co.uk, eller som evt. kender en anden forhandler, der kan anbefales i udlandet? Redigeret af Jens Thomsen - 03-Februar-2009 kl. 17:12 |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Har du overvejret andre subwoofer end Gallo's egne? Da jeg købte mine Gallo A´Diva, var jeg på ingen måde imponeret over deres ret dyre subwoofer.
|
|
![]() |
|
Jens Thomsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
![]() |
Næ, det må jeg indrømme. Er der noget, du kan anbefale i prisklassen, som
jeg bør gå ud og lytte på? Var det MPD 150, du havde hørt? Redigeret af Jens Thomsen - 04-Februar-2009 kl. 00:25 |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Ja det var en MPD 150, som var sat op, sammen med de Gallo A´Diva jeg hørte på. Og jeg må indrømme, at den ligner sgu en støvsuger..... Læs en anmeldesle af den her. http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1770&zoneid=1 Kan købes her: http://www.csn-teknik.dk/Velodyne.htm
Redigeret af kskruger - 04-Februar-2009 kl. 10:51 |
|
![]() |
|
![]() |
Cool. Tak for rådet. Den vil jeg kigge nærmere på.
Må jeg spørge, hvilken forstærker du bruger til at trække det hele? Det er lige gået op for mig, at Gallo'erne ikke hører til de allermest følsomme højtalere, så der skal vel noget saft og kraft til? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |