|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() Sendt: 02-Februar-2009 kl. 00:33 |
Er der nogen der er ståt på et stort kabinet (min. plads til 20 stk 3½" diske) som er rimeligt prissat i forhold til at det skal bruges privat. Jeg er ligeglad med redundante strømforsyninger mm. Et godt eksempel kunne være Norco RPC-4020, men jeg kan kun finde det i USA og ingen forhandlere der vil sende det til Europa.
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
En idé kunne være at bygge et selv? Burde ikke kræve det store, og ophæng kunne egentligt nemt laves med nogle cykel snore (du ved dem man sætter cyklen fast med på en anhænger). Dette er blandt andet også stød absorberende.
Blot en idé. ![]() |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Mjoh.. Ikke lige min kop the |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
![]() |
Jow.. Det var da egentligt ikke så slemt igen.. Bryder mig bare generelt ikke om eBay og Paypall, men det kunne være løsningen.. Takker.. |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
![]() |
Så røg det alligevel i indkøbskurven.. Tak for hjælpen.. |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
Helt iorden
![]() |
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
![]() |
Onkyo er dejlig at varme fingrene over en kold vinteraften.. Man går ligesom glæde af udstyret flere gange Hvad er det for en du har bestilt?
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
![]() |
SUUUUK!!! Så blev pengene tilbageført fra sælger på eBay og han beklagede rigtigt meget at pakken var for stor til at blive sendt. Hmmm.... Ved at gå forhandlerne igennem fandt jeg RamPlus og de tillod afsendelse og bestilte kabinettet der.. 10 min senere lå der en mail om at de desværre måtte afvise min ordre og tilbagebetale pengene.. Nu er jeg så igang med at bestille hos 3. forhandler - IPCDirect... Så sidder og krydser fingre og håber på at 3. gang er lykkens gang - også selvom forsendelsen nu faktisk er mere dyr end kabinettet
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |