|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() Sendt: 04-Februar-2009 kl. 10:15 |
Øv hvor er det en skam! Men ok, hvis hun er til ARGON 7000 så der vist ingen vej at gå med Focal Sib. En virkelig skam, for de spiller ellers super godt. KEF er der da en chance for hun kan lide.. De er lidt mere design rigtige - vil jeg gætte på. El-giganten kan du være heldig at kunne se KEF sæt. Men hvis hun kun er til Argon 7k så er KEF vel også for små og underlige? Mener.. Argon 7k er jo nogle høje tingester. Min kæreste var også meget skeptisk over for de Sib'er men skiftede mening da de kom op på væggen. Nu har vi dem på stativ, og hun syntes faktisk det klær dem meget godt. Hun er vild med lyden, så det reddet dem vist også lidt. :) |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Jeg har også prøvet det, kommet hjem med et sæt KEF 2005 som min kone absolut ikke kunne lide. Løsning hos os blev, Gallo og det har jeg ikke fortrudt, de spiller rigtigt godt, desværre er de ret dyre. Denne forhandler har dem i Ikast. |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Så skal du spørge CSN-teknik her på forummet!
De er en anelse større end jeg havde forventet ud fra billeder, men de passer skide godt ind i et stilrent setup. De spiller også rimelig godt ![]() Se Larxox's eller min bio for billeder i hjemmebioforummet |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Du har da godt nok din sag for der hva.. Det sgu svært at få noget godkendt af hende ser det ud til Herhjemme syntes kæresten heldigvis at jeg skal købe hvad jeg vil, da hun jo også kan lide en fin lyd ved musik og film. Hun plejer at sige det er op til mig, da jeg har mest forstand på det. Og heldigvis gik hun med til at prøve at vende sig til mine Sib'er og nu har hun intet imod dem. Tvært imod. Hun er glad for vi købte dem. Held og lykke med det ;) |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Jeg ved ikke hvilken skærm du har, men Monitor Audio Radius serien står rigtig godt til Pioneer. Kæresten har i hvert fald intet imod dem.
|
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Moffe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
Prøv at se på B&W MT-20. Den ligger prismæssigt som KEF3005. Kan ses i
Hifi klubben. Den er lækker i hvis, så måske den kan klare den hårde designtest... ![]() |
|
![]() |
|
Moffe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
hvis=hvid... Lækker i hvid!
Kan øvrigt fåes rimelig billigt i uk. Søg på MT-20 herinde. product_id=3215&category_id=">http://www.hifigear.co.uk/site /scripts/prod uct_browse.php?product_id=3215&category_id= |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Du kan få højttalerne på prøve af CSN-Teknik - han bringer dem direkte til døren så vidt jeg ved, så intet problem med afstanden.
Forklar ham situationen, og jeg er sikker på at i finder ud af noget ![]() |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2370 |
![]() |
Off topic, men jeg synes godt nok det er sørgeligt så ofte man høre om den kvindelige halvdel der ikke bryder sig om folks sager. Jeg har heldigvis ikke de problemer med min kone, men det kunne da være slemt med alle mine højttaler, afspillere, projektor, lærred osv. Hvad sker der, hvis hun bringer noget ind i hjemmet du ikke bryder dig om?! |
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Har du erfaringen med begge ? Som du selv siger ligger de prismæssigt nogenlunde ens, men hvad med ydelse ? EDIT: Har nemlig selv kig på disse Redigeret af Prospect - 04-Februar-2009 kl. 18:26 |
|
![]() |
|
![]() |
Har ikke hørt KEF3005, men den skulle efter sigende klare sig rigtig godt. På
diverse internationale forum's er der stor uenighed om hvilket sæt der er bedst. jeg har hørt MT-20 setup'et og det klarer film rigtig godt. Dog ville jeg nok overveje at tage Dali's Basis sub til sættet, i stedet for B&W AS2. Dali'en klarer musikken bedre. |
|
![]() |
|
Willer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 313 |
![]() |
Et stykke nede i denne tråd kan du se Anthony Gallo Adiva Ti i hvide hjemme i vores stue. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=53430& KW=Willer Jeg havde/har samme problem med en kæreste der bare ikke går op i hifi. Så efter en del søgen blev det til Gallo'erne i hvide. Et valg jeg bestemt ikke har fortrudt. Ekstremt diskrete og overraskende god lys størrelsen taget i betragtning. du kan evt. ringe til importøren www.cinevision.dk og høre hvor han mener der er demo højttalere ude.
|
|
Kristian
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |