|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Challenger ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2005 Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 30-Oktober-2005 kl. 16:11 |
EPG fungerer fint, men der mangler programoversigt på visse kanaler.
Feks. på Discovery som jeg ser en del. Er der en løsning på det problem? |
|
![]() |
|
rolighed ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() |
Jeg har samme problem! MTV kan jeg heller ikke få guide til? Og så synes guiden til Nickelodeon heller ikke at passe? Har valgt analog kabel som antenne da jeg benytter lokal antenneforening. /Rolighed |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
læs vedr. mangelfuld guide http://www.microsoft.com/danmark/windowsxp/mediacenter/faq.m spx |
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
Challenger ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2005 Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Ja her står Discovery nederst. Der er bare gået noget galt med deres punktopstilling ved de nederste...
Men ak, det kommer jo nok engang... Q: Hvilke TV kanaler er dækket af den danske programguide? A: Umiddelbart forventer vi pr. 16. oktober, 2005 at have programdata tilgængelige for følgende TV-kanaler: SKAL SE SÅLEDES UD: ---------------------------- Q: Hvilke TV kanaler er dækket af den danske programguide? A: Umiddelbart forventer vi pr. 16. oktober, 2005 at have programdata tilgængelige for følgende TV-kanaler: |
|
![]() |
|
Tracebuzta ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Status: Offline Point: 140 |
![]() |
Discovery fungerer fint hos mig........... Jeg har valgt Cable, Analog, Københavns Kommune. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |