|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||
tomaszo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2005 Status: Offline Point: 228 |
![]() Sendt: 31-Oktober-2005 kl. 17:35 |
|||||||||||||
Skal have et lcd tv, det skal mindst være på 26" og må MAX koster 10k, hvis det er 32 må det dog godt koste lidt mere. Hvilke tv har et rigtig godt billede og stor syns vinkel, det skal self osse have hdmi og være klar til hdtv, og alt det andet nødvendige. Kom med jeres bud, og/eller hvad i selv har? |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|||||||||||||
Tja jeg vil mene: Philips 32pf9830. Se evt testen (37") på www.dinside.no Husk at din 710 ikke understøtter HDMI. Så måske burde du også opgradere den med det samme.
Redigeret af lahan |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
tomaszo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2005 Status: Offline Point: 228 |
![]() |
|||||||||||||
LOL, nej nej... Den skal for det første ikke bruges sammen med 710'ern, men kan man egentlig ikke osse købe en converter eller lign?
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|||||||||||||
Jo men hvorfor købe en skærm med super god kvalitet(10k kan give en rigtig god 26" skærm) og så nøjes med en 710.
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Nu har jeg lige kigget på edbpriser, og du sagde kostede LIDT mere end 10k? Philips 32pf9830 Andre? |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
jamen køb i Tyskland, der mener jeg den koster 16k.
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Har jeg sku ikke lige råd til på min lærlig løn :D
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
LGR01 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 546 |
![]() |
|||||||||||||
Kan dette bruges til noget? Har tænkt bruge det som prøve på fladskærm og som ekstra PC skærm. Leif |
||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |