|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
vestersgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 02-Februar-2009 kl. 23:47 |
|
Hejsa Jeg har netop købt et Samsung PS42A466 og vil så nu købe abbonnement på Boxer. Så vidt jeg kan læse mig frem til på recordere.dk og boxtertv.dk er der endnu ikke nogle "godkendte" CA-moduler i Danmark. Tv'et ER godkendt af boxer jf. deres liste på på hjemmesiden, så jeg tog en tur over internet"sundet" for at se hvad de har på deres svenske hjemmeside og så vidt jeg kan se har de en del godkendte CA-moduler i sverige. Mit spørgsmål er så om man kan forvente at de samme kort bliver godkendt i DK ?? PS42A466 har mulighed for CA-modul og da jeg satte TV'et op fandt den straks de kanaler som Boxer udbyder men dog ingen adgang da jeg ikke har kortet endnu. Nogen der har erfaringer med lignende opsætning? Et lille ekstra spørgsmål: Hvis jeg ønsker digital TV på de andre TV i huset (som ikke er fladskærm eller har DVB-T) er det så korrekt at jeg skal købe en digital MPEG4 boks som jeg så kan koble til disse fjernsyn via SCART ? Jeg går ud fra at jeg uden kort til disse ekstra bokse IKKE kan se boxers betalingskanaler men bare DR1, TV2 osv... Er det rigtig forstået? På forhånd tak /Bo |
||
![]() |
||
kumpel2000 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 128 |
![]() |
|
Jeg har tidligere fået besked fra boxer om at de pågældende CA-moduler er på vej. De har blot siddet fast i tolden i Hong Kong. De skulle faktisk komme i denne uge har jeg fået at vide fra dem. På deres hjemmeside fortæller de at de skulle komme i midten af februar. |
||
![]() |
||
kojak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2006 Status: Offline Point: 250 |
![]() |
|
Hvor har du købt tv'et. Synes ikke det er mange steder de har det
|
||
![]() |
||
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
![]() |
|
Du kan godt købe Boxer-godkendt ca-modul nu. Jeg har købt et idag, og det virker upåklageligt. Købt i Midtdata til 699,-. |
||
Mvh Lars.
|
||
![]() |
||
vestersgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
|
Jeg købte det på en svensk hjemmeside til 9000 svenske = DKK 6300 Kan ikke lige reglerne for reklame for andre sider men jeg prøver...
|
||
/Vestersgaard
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Mange tak det var lige hvad jeg søgte efter. og virker det? |
||
/Vestersgaard
|
||
![]() |
||
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
![]() |
|
Ja, det virker fint. Det kræver dog at dit TV har mpeg4 dekoder og det har dit, så vidt jeg kan google mig frem. Du kan læse lidt mere her og se flere billeder. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=54456& TPN=4 Redigeret af Slettegaard - 07-Februar-2009 kl. 15:29 |
||
Mvh Lars.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for svaret |
||
/Vestersgaard
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg fandt det godt på deres hjemmeside og nu koster det 0,- kr hvis man opretter boxer samtidig... så det bliver nok den løsning. |
||
/Vestersgaard
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, det er rigtigt. Jeg ønsker bare ikke at binde mig for et år. Derfor købte jeg til 699,-. Og det er ca. 100 kr billigere end andre jeg har set på nettet.
|
||
Mvh Lars.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvad kan du så bruge det til? eller er bindingsaftalen anderledes gennem boxer direkte? Ahh fandt det selv på deres hjemmeside... tak for svarene... Redigeret af vestersgaard - 07-Februar-2009 kl. 15:41 |
||
/Vestersgaard
|
||
![]() |
||
![]() |
|
vestersgaard, ja hvad kan jeg bruge cam til hvis jeg ikke vil se Boxer´s kanaler. Ikke så meget. Nej min begrundelse for ikke at være bundet i 12 måneder er, at hvis programpakken alligevel ikke rigtig er noget for mig, ja så kan jeg ret hurtigt stoppe mit abonnement. Tegner man sig for 12 måneder og får cam for nul kr. så svarer det til en rabat på ca. 3½ måned. Og det er for lidt for mig. Nu har jeg et cam. Så kan jeg se Boxer så længe jeg har lyst. Kan droppe ud og melde mig på igen sidst på året når der kommer flere pakker at vælge imellem. Blot min begrundelse til mit valg. |
||
Mvh Lars.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |