|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PeterDK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juni-2008 Status: Offline Point: 58 |
![]() Sendt: 08-Februar-2009 kl. 08:38 |
Hejsa, Er ved at prøve den nye windows 7 beta om jeg syntes ser ganske interessant ud, men den kan ikke se mit FloppyDTV tuner. Har prøvet både den seneste driver samt den nye beta 5.3 driver begge uden resultat og firmwaren er uptodate. Lidt googleri har givet mig en mistanke om det måske kunne være firewire porten der giver problemet, men kan ikke få det bekræftet ej heller fundet en løsning. Nogen her der har det fået til at funke i Windows 7? /Peter |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
du kan opdatere/nedgradere firewire controlleren til en legacy driver og så virker det...
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
PeterDK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juni-2008 Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Herligt, den dukker du op i enhedshåndteringen Skal lige siges jeg har YouSee hvis det betyder noget, og det virker da perfekt i min gamle Vista med TV Pack. /Peter |
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
Hvor finder i de driver henne?
|
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
![]() |
Højre klik på din firewire controller, vælg opdater driver, her får du et valg om den automatisk skal søge eller om du vil vælge fra liste. Vælg fra liste og her ligger "legancy" driveren. /Peter
|
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
Klasse, nu køre den men har samme problem som dig, den viser et DVB-T kort. Det sjove er at den finde kanaler på digital kabel net inkl. de fleste Hd kanaler (Yousee, Esbjerg). Men de adgangen til kanalerne kan komme og gå lidt. Finder dog ikke TV3+, tv2, DR kanaler, kun mere udnødvendige kanaler. Er der nogle anbefaldinger til video og audio plug-ins? jeg har indstalleret cyberlink 8 til dvd da den nu gør et bedre job end media player men hvad med alle de andre formater specielt x264. Jeg vil gerne udlukket bruger MCE så jeg ikke skal skifte imellem programmerne på skrivebordet. Redigeret af Mr. Anderson - 10-Februar-2009 kl. 22:15 |
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
![]() |
Min er også begyndte at finde kanaler efter geninstallation af driver, så længe den finder kanalerne kan jeg godt leve med den tror det er et DVB-T kort Det med manglende kanaler oplevede jeg også med Vista + TV Pack, der fandt den de sidste kanaler ved at scanne igen. /Peter |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du kører jo også med DVB-c til dvb-t emulerings driver...Så skal den jo fremtræde som en DVB-T tuner.
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |