|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tigershark ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 09-Oktober-2008 kl. 19:50 |
Mon der skulle være stemning for fælleskøb af ideel DVD reol (tidl. solgt i ILVA under navnet "Cubic") - minimalistisk design, rene linier, smal metalramme med 7 glashylder, meget lidt pladskrævende, ophænges på væggen, plads til hele 175 DVDér (mindre udgave forefindes også). Pgl. DVD reol er fundet på fgl. http://www.amazon.de/Regal-Wandregal-St%C3%A4nder-B%C3%BCche rregal-Sicherheitsglasplatten/dp/B0012FCWRG/ref=pd_sim__1 . Reolen forhandles via firmaet Atelier-Greif Reiner Greif, pris EUR 114,-. I fgl. amazon's tyske website afskibes ikke til adresser udenfor Tyskland, men mon ikke et større antal bestillinger via evt. fælleskøb vil kunne gøre det interessant for producenten at sende til Danmark også.
|
|
Thomas Kjær
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der skal sgu godt nok nogen stykker af dem til før der er plads nok til mine film, når man har lidt over 300 af dem. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Tigershark ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
[QUOTE=Radiomanden]
Der skal sgu godt nok nogen stykker af dem til før der er plads nok til mine film, når man har lidt over 300 af dem. Det kan jeg godt se. Men til gengæld fylder nævnte reoler så forholdsvis lidt i forhold til mange af de store træreoler, der findes på markedet, så hvis man f.eks anbragte 2 st. ved siden af hinanden ville man herved få plads til i alt 350 DVDér. OK prisen ville i givet fald blive dobbelt, så det er selvfølgelig noget man skal vurdere om man ønsker at ofre..... |
|
Thomas Kjær
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Tja, nu må vi se, der skal jo så i alt fald mindst købes 3 for at få plads til nyanskaffelser + at boxset jo fylder mere end en singel box. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Lonberg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 279 |
![]() |
Jeg har 2 stk. jeg gerne vil sælge hvis det kunne have interesse
![]() |
|
![]() |
|
pgotfredsen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Hejsa Jeg står og skal have suppleret mine to reoler - men den er desværre udgået hos ILVA - så jeg kunne godt være interesseret i at være med på et fælles køb. / Per
|
|
Med venlig hilsen
Per René |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
var det dig der hade 2 til salg for noget tid siden eller købte du de 2 der var til salg her inde...!?? hva skal de koste pr stk |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
Lonberg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 279 |
![]() |
Yep, det var mig... Men de er desværre solgt, for et godt stykke tid siden...
|
|
![]() |
|
FilmSalgFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 487 |
![]() |
Når man har 2200 dvd'er, så vælger man vidst at hoppe over dette fælleskøb :-)....
Nogen der har et alternativ, så jeg kan få mine film op af flyttekasserne? |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
Biva har en reol hvor dvd-film kan stå i 2 lag på hver hylde, og har 6 hylder
Der kan stå ca 55 i hvert lag = 110 pr hylde plus der kan ligge ca 40 ovenpå dvderne på 4 af hylderne Der er langt til 2200, men det er det eneste jeg lige kender her og nu koster vist ca 500,- |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |