recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Shuttle media center
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketShuttle media center

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
theace9400 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Emne: Shuttle media center
    Sendt: 12-Februar-2009 kl. 12:38

Hej Alle sammen

Jeg er brændt lidt varm på et media center fra shuttle http://www.proconsult.dk/katalog/m_pc/s_pc-cube/pc-sg31g5/pc -sg31g5-e8500.html

Men har ikke rigtig fundet nogle anmeldelser af det, så er lidt på bar bund om det er en god opbygning, her tænker jeg på om det er støjsvagt nok til at have i stuen, samt om det er hurtig nok.

Da jeg ikke selv kan finde ud af at samle et selv er jeg nemlig på udkig efter et media center i den pris klasse som dette fra shuttle.

Det skal siges selv om jeg ikke selv kan samle et er jeg selvfølgelig klar på at samle hvis det er rimelig nemt og man kan spare flere tusinde kroner! men samler det ikke selv hvis vi snakker en 500 - 1000 kroner jeg sparer.

lad mig høre hvad siger i, er det ok støjsvagt og er det en god pris, til en ikke selv bygger.

Til top
theace9400 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Januar-2008
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2009 kl. 14:30
Nu bliver jeg da helt urolig, er det et rimelig ukendt media center mærke shuttle? eller er det bare nyt mange kendere?
Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2009 kl. 18:19

Oprindeligt skrevet af theace9400 theace9400 skrev:

Nu bliver jeg da helt urolig, er det et rimelig ukendt media center mærke shuttle? eller er det bare nyt mange kendere?

Shuttle er et ganske kendt mærke for små computere, men et mediecenter er det jo ikke, med en tvtuner kan det da godt bruges til det.

Synes bare det er lidt dyrt taget i betragtning af hvad man får for pengene..

Til top
Psudo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juni-2005
Point: 201
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2009 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af Pizzabager Pizzabager skrev:

Oprindeligt skrevet af theace9400 theace9400 skrev:

Shuttle er et ganske kendt mærke for små computere, men et mediecenter er det jo ikke, med en tvtuner kan det da godt bruges til det.

Synes bare det er lidt dyrt taget i betragtning af hvad man får for pengene..

Hvis der kommer et tv-tuner kort i og man installere enten Vista eller en open source version, gør det den så ikke til et mediacenter???
Jeg havde en shuttle som mit forrige mediecenter med MCE 2005, + et hauppauge 150 analog tv-tuner kort, men jeg vidste da ikke, at det aldrig var i katagorien mediecenter.
kørte ellers perfekt i 2 år.
Det kan også være du ikke tilskriver tilpassede mini,midi form-faktor PC´er, som værdige mediecenter navnebærere!
Men ja prismæssigt kunne man godt opbygge et lign system fra bunden, som stilmæsigt ville læne sig op af et klassisk mediecenter look.
/Psudo

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu