|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
theace9400 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() Sendt: 12-Februar-2009 kl. 12:38 |
|
Hej Alle sammen Jeg er brændt lidt varm på et media center fra shuttle http://www.proconsult.dk/katalog/m_pc/s_pc-cube/pc-sg31g5/pc -sg31g5-e8500.html Men har ikke rigtig fundet nogle anmeldelser af det, så er lidt på bar bund om det er en god opbygning, her tænker jeg på om det er støjsvagt nok til at have i stuen, samt om det er hurtig nok. Da jeg ikke selv kan finde ud af at samle et selv er jeg nemlig på udkig efter et media center i den pris klasse som dette fra shuttle. Det skal siges selv om jeg ikke selv kan samle et er jeg selvfølgelig klar på at samle hvis det er rimelig nemt og man kan spare flere tusinde kroner! men samler det ikke selv hvis vi snakker en 500 - 1000 kroner jeg sparer. lad mig høre hvad siger i, er det ok støjsvagt og er det en god pris, til en ikke selv bygger. |
||
![]() |
||
theace9400 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
|
Nu bliver jeg da helt urolig, er det et rimelig ukendt media center mærke shuttle? eller er det bare nyt mange kendere?
![]() |
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
Shuttle er et ganske kendt mærke for små computere, men et mediecenter er det jo ikke, med en tvtuner kan det da godt bruges til det. Synes bare det er lidt dyrt taget i betragtning af hvad man får for pengene.. |
||
![]() |
||
Psudo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
|
Hvis der kommer et tv-tuner kort i og man installere enten Vista eller en open source version, gør det den så ikke til et mediacenter??? Jeg havde en shuttle som mit forrige mediecenter med MCE 2005, + et hauppauge 150 analog tv-tuner kort, men jeg vidste da ikke, at det aldrig var i katagorien mediecenter. kørte ellers perfekt i 2 år. Det kan også være du ikke tilskriver tilpassede mini,midi form-faktor PC´er, som værdige mediecenter navnebærere! Men ja prismæssigt kunne man godt opbygge et lign system fra bunden, som stilmæsigt ville læne sig op af et klassisk mediecenter look. /Psudo |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |