Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
SteffenD89
Guld medlem
Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
|
Emne: kopiere PSN spil mellem kontoer? Sendt: 13-Februar-2009 kl. 12:49 |
Jeg har læst at man skulle kunne "kopiere" PSN spil imellem ens psn venners kontoer, 5 helt præcist.
Jeg er ikke helt sikker på hvordan, men er der nogen af jer der har prøvet og virker det uden problemer? og har jeg overhovedet forstået det korrekt?
Hvis det skulle virke smertefrit/uden problemer er jeg villig til at kopiere nogen af mine spil, for noget jeg ikke selv har, jeg en hel bunke af forskelligt gøgl
Så er der nogen af jer, som kender til det og er interesseret? jeg kan godt nævne mine spil hvis der skulle være interesse.
|
|
 |
mrtex
Pause fra forummet
Oprettet: 17-Januar-2008
Point: 274
|
Sendt: 13-Februar-2009 kl. 14:48 |
SteffenD89 skrev:
Jeg har læst at man skulle kunne "kopiere" PSN spil imellem ens psn venners kontoer, 5 helt præcist.
Jeg er ikke helt sikker på hvordan, men er der nogen af jer der har prøvet og virker det uden problemer? og har jeg overhovedet forstået det korrekt?
Hvis det skulle virke smertefrit/uden problemer er jeg villig til at kopiere nogen af mine spil, for noget jeg ikke selv har, jeg en hel bunke af forskelligt gøgl
Så er der nogen af jer, som kender til det og er interesseret? jeg kan godt nævne mine spil hvis der skulle være interesse. |
Virker helt uden problemer... men ikke alle spil du kan det med... og husk det er kun 5gange... så hvis din harddisk står af eller du skal formatere for at ligge linux ind, ja så er man lidt på den...
|
Playstation3 60GB GTA4,Grid,Skate1&2
42"FULLHD Zepto Zview
Samsung HD 3106
NokiaN95 8GB
Asus L1N64-SLI WS Dual L
2xAmd Athlon64 3,2Ghz FX-74
Kingston 8GBDDR2PC6400
Logitech MX1000
Yousee50/4Mb
|
 |
SteffenD89
Guld medlem
|
Sendt: 13-Februar-2009 kl. 17:20 |
jeg skal ikke bruge linux til noget d:
|
|
 |
broeman
Super bruger
Oprettet: 08-Januar-2008
Point: 291
|
Sendt: 13-Februar-2009 kl. 18:26 |
Man bør nok mere kalde det 5 downloads. Jeg er på nr. 2 fordi jeg installerede en større harddisk (du kan også komme til at miste en download hvis den skal til reparation). Så "del" med max 3 venner for en sikkerheds skyld, hvis du ikke allerede har hentet det flere gange.
Gran Turismo 5 Prologue er en af de PSN-spil du ikke kan kopiere imellem brugere (kan huske diskussionen, da det kom ud og mange ville vide forskellen på disk og PSN-version).
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109
Sony Playstation 3/40, 250GB
Triax HD409VA (m/Boxer)
XMBCUbuntu HTPC
|
 |
710B
Bruger
Oprettet: 02-April-2006
Point: 53
|
Sendt: 13-Februar-2009 kl. 18:42 |
Hmn..... er der nogen, der har nået 5x DL grænsen?
Alt hvad jeg har købt på PSN, har jeg inst. på familiens 3 konsoller. Jeg har skiftet HDD, slettet, downloaded igen, backup/restore, osv. Har endnu ikke oplevet nogen problemer. Noget kontent har jeg måske hentet 6 - 8 gange.
Jeg tror antallet af DL, er ment som det antal konsoller du kan downloade/inst. på. Om validering foregår på mac-adr. eller lignende, aner jeg ikke. Det er min klare overbevisning, at det du har købt og betalt kan downloades i det uendelige på 3 - 5 konsoller.
Sange downloaded fra SingStore, kan desværre kun re-downloades til den maskine, hvor det er købt og installeret første gang .
|
 |
amorbavian
Guld medlem
Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
|
Sendt: 14-Februar-2009 kl. 10:26 |
Jeg er med på at bytte nogle spil.
Det er rigtigt hvad 710B skriver, at det ubegrænset hvor mange gange du kan Downloade på din egen maskine. 5 gange gælder for andre maskiner. &nb sp;
Det skal foregå på den måde at du får mit brugernavn og adgangskode, så kan du nemlig gå ind på PS STORE og finde alle de spil, jeg har downloaded, og få dem gratis.
Mht. adgangskode, så skifter man den bare midlertidligt, og hvis man er helt paranoia og ikke stoler på modparten, kan man jo også fjerne sine kortoplysninger, så der ikke kan købes mens han har den midletidlige kode.
Så aftaler man bare en tid hvor man udveksler de midlertidlige koder, og i den tid kan så downloade hinandens spil.
Steffen, du kan skrive til mig på selve PS3, så kan jeg skrive hvilke spil, jeg har.
|
BORING!
|
 |
SteffenD89
Guld medlem
|
Sendt: 14-Februar-2009 kl. 11:39 |
Er det ikke nemmere og skrive hvad du har af spil herinde? Det er jo lidt meh agtigt og skulle skrive via psn 
men ellers er jeg frisk på og bytte
Af de spil jeg har downloadet fra psn er følgende:
Pain
Penny arcade episode 1 + 2'eren - 2'eren er dog bare via US butikken.
Lumines Supernova
Crash Commando
Puzzlequest (den "store" pakke som er inkl. opgraderingen)
Mega man 9
Brain Challenge
PixelJunk Monsters (tower war spil i fald du er i tvivl)
PS1 spil via PSN:
Rayman 1
Theme Hospital
Crash Bandicoot 3
SimCity 2000
Street fighter Alpha
Syndicate Wars
Puha .. det var faktisk mange spil haha .. 
|
|
 |
amorbavian
Guld medlem
|
Sendt: 14-Februar-2009 kl. 17:11 |
Er det 1 spil for 1 spil eller hvordan? Jeg har:
PixelJunk EDEN (NICE!)
Echochrome
Blast Factor
GripShift
Siren Blood Curse (Tvivler dog på at den kan downloades)
Regner med at købe FlOwer også...
Er heller ikke sikker på at PAIN kan "deles".
Af dine er jeg mest interesseret i Lumines og Pixeljunk og Brain Challenge. Men det andre er vel også værd at tjekke ud.
Når man skal hente dem skal du op i højre hjørne under downloads, så kan man se ALT man har downloaded, og skal finde spillende i virvaret af demoer o.l.
|
BORING!
|
 |
SteffenD89
Guld medlem
|
Sendt: 15-Februar-2009 kl. 00:03 |
jo vi kan godt sige 1=1, jeg er interesseret i Eden og echorome. d:
|
|
 |
jimmi80
Guld medlem
Oprettet: 06-Marts-2008
Point: 723
|
Sendt: 17-Februar-2009 kl. 00:10 |
Er også interesseret hvis det er...
Spil: Age Of Booty Burnout Paradise Cuboid Tekken 5: Dark Resurrection Wolf of the Battlefield: Commando 3 Ps1: Kula World, suikoden, red alert 2
|
 |
SteffenD89
Guld medlem
|
Sendt: 17-Februar-2009 kl. 10:45 |
det var da nogle helt interessante spil .. :D
Jeg er interesseret i Age of Booty, Burn out paradise og Cuboid, dog mest Burn out hvis det er, og hvis det kan "byttes" (?)
Er der nogen af mine du er interesseret i?
Og hvad siger du til det amor?
|
|
 |
amorbavian
Guld medlem
|
Sendt: 17-Februar-2009 kl. 12:19 |
Jeg er interesseret i Age of Booty, Burn out paradise og Cuboid, dog mest Burn out hvis det er, og hvis det kan "byttes" (?)
Cuboid kan. De andre kan ikke. Det skal du ikke regne med.
Jeg siger, at jeg er med paa ideen, men vi maa lige finde en dag. Det er meget knebent med tid for mig i denne uge, saa kan nok foerst udveksle koder en gang i naeste uge.
|
BORING!
|
 |