|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() Sendt: 13-Februar-2009 kl. 21:08 |
Hey folkens! http://www.gametrailers.com/player/45513.html Hvad synes I? |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Jeg så den to gange SÅ god var den. Har den på PS3 i 1080P! Jeg var helt oppe at stå fra sofaen, så fed den var. KRATOS FTW!
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Det skal lige siges at GOD2 er et af mine favoritspil.
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
Kalle Ferm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2008 Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Hvor har du fået traileren fra til PS3?
|
|
![]() |
|
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Den kan sikkert hentes fra PSN Store ;)
|
|
![]() |
|
Kalle Ferm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2008 Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Sært... der kunne jeg ikke finde den.
|
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Den ligger på US storen.
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
på gamespot er der et interview på en 7-8 minutter om spillet. De nævner til sidst at der vidst kom en demo af spillet til E3 og at de ville komme med en udgivelses dato til E3. Interviewet ligger på gamespot's forside, så vidt jeg husker. www.gamespot.com |
|
![]() |
|
![]() |
Det var nemlig på US Store (som så meget andet godt). Sorry at jeg tog det som en selvfølge... |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Aqaitas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Awesome
|
|
You tried to stab me trough the neck, but you missed butterfingers!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |