|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ronnih ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() Sendt: 14-Februar-2009 kl. 23:29 |
Hejsa!
Har lige geninstalleret mit kære mediecenter fordi jeg fik ny harddisk. Jeg bor i Aalborg, og kører med ganske alm. Analog Dual tuner hvor jeg modtager et fint signal fra Stofa. Efter min geninstallering kan jeg ikke længere vælge Stofa når jeg skriver 9000 under programguiden, men får kun to muligheder nemlig Manuel opsætning, kabel-tv (Analog) samt en pendant i (Digital) vælger jeg den analoge begynder MCE at søge efter kanalerne, hvorefter jeg nu selv skal til at finde ud af hvad de er, samt koble programguiden på. Hvad kan grunden være til dette? - ved i om de har opdateret deres webservice så dette nu ikke længere er muligt? Normalt plejer jeg at kunne vælge mellem 3/4 forskellige alternative (bredbånd nord, TDC, og stofa..). Det er sq træls at sidde og lave manuel opsætning af 50 kanaler :-S |
|
![]() |
|
Mortimer01 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2009 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
det skyldes denne ændring
http://www.microsoft.com/danmark/windows/mediacenter/ Redigeret af Mortimer01 - 17-Februar-2009 kl. 13:37 |
|
![]() |
|
ronnih ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Ahh
Det forklarer en del :) Tak for info! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |