|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
larsbue ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() Sendt: 15-Februar-2009 kl. 00:45 |
Ja som overskriften siger hvor får man tvpack 2008? Det eneste jeg har kunne finde er noget der ender på msu. Og det kan jeg ikke finde ud af at få til at virke. Følger det evt med når man køber en oem udgave af vista eller hvad skal der til, for jeg er godt nok træt af manglende undertekster hos tv2 i vista og med youseee.
|
|
![]() |
|
shaman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: København Status: Offline Point: 319 |
![]() |
Jeg fulgte følgende guide: http://digiex.net/guides-tutorials/699-windows-media-center- tv-pack-2008-download-installation-guide.html Selvom man i ovenstående guide bliver frarådet at installere på andet end en Vista SP1 clean install (hvilket min ikke var) virkede EPG, undertektster og tekst-TV, foreløbig helt uden problemer - skønt! Men du må selv beslutte om du vil løbe risikoen - lav evt. et image backup af dit OS inden du installerer. Den eneste afvigelse jeg måtte gøre fra instrukserne i guiden, var at jeg ikke kunne installere KB950754 - sikkert fordi min HW ikke er understøttet - men det skete helt uden indflydelse på resultatet. Redigeret af shaman - 15-Februar-2009 kl. 13:09 |
|
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 | |
|
![]() |
|
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() |
Det virkede... men jeg gendannede PC igen til den oprindelige image, da den nye MCE er noget skod. Efter at alle programme blev fundet, var der ingen "smart" funktion til at sætte dem i den rigtige rækkefølge som man kunne tidligere,... man skulle simpelthen bruge en time for at gør det færdigt. Jeg kunne heller ikke se noget brugbar programguide.. og mange kanaler var "ukendte" Jeg kunne ikke installere det ene update lige som sagt i den tidligere post Jeg er tilbage til MCE fra min Vista SP1 første version.. Mvh Redigeret af bimbobo - 15-Februar-2009 kl. 17:56 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |