|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
neoinspace ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() Sendt: 16-Februar-2009 kl. 22:02 |
Hej, Har været her i forumet før og fået hjælp med mine problemer til Vista mediacenter, så nu præver jeg lige igen. Først lidt om mit setup: Gigabyte 780G chipset, 4 GB Corsair ram 1066, 2xsamsung F1 500GB Hdd, floppyDTV m/Yousee, trådløs netkort. Bruger vista ultimate med TVpack (endelig noget der kan bruges til noget...) Alt kører egentligt ret godt men der er 2 ting jeg gerne vil have hjælp til: 1. hvorfor er det kun tv3+ der hakker? (har kigget lidt på forum men blev ikke klogere, så skær det lige ud på dansk) 2. mine film i xvid eller divx har ikke nogen miniversion ikoner. først når jeg afspiller film kommer der et ikon frem, og når jeg så slukker og tænder igen er de væk igen, hvad kan jeg gøre? håber i kan hjælpe som altid! Tak for et kanon forum, jeg bruger det meget og det er rart med så mange åndsfæller |
|
![]() |
|
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Der er ikke ret mange der kan forklare hvorfor 3+ skiller sig ud fra de andre kanaler.
Du kan evt. følge denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=54440& PN=1 |
|
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Det har den gjort i lang tid (mere end et år), og jeg har prøvet og fejlmelde kanalen hos YouSee uden der skete noget i sagen. Den hakker lystigt videre. Redigeret af fast2night - 17-Februar-2009 kl. 15:58 |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |