recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV3+ problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV3+ problem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
neoinspace Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Emne: TV3+ problem
    Sendt: 16-Februar-2009 kl. 22:02

Hej,

Har været her i forumet før og fået hjælp med mine problemer til Vista mediacenter, så nu præver jeg lige igen.

Først lidt om mit setup: Gigabyte 780G chipset, 4 GB Corsair ram 1066, 2xsamsung F1 500GB Hdd, floppyDTV m/Yousee, trådløs netkort. Bruger vista ultimate med TVpack (endelig noget der kan bruges til noget...)

Alt kører egentligt ret godt men der er 2 ting jeg gerne vil have hjælp til:

1. hvorfor er det kun tv3+ der hakker? (har kigget lidt på forum men blev ikke klogere, så skær det lige ud på dansk)

2. mine film i xvid eller divx har ikke nogen miniversion ikoner. først når jeg afspiller film kommer der et ikon frem, og når jeg så slukker og tænder igen er de væk igen, hvad kan jeg gøre?

håber i kan hjælpe som altid!

Tak for et kanon forum, jeg bruger det meget og det er rart med så mange åndsfæller

Til top
Langmack Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2006
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2009 kl. 15:53
Der er ikke ret mange der kan forklare hvorfor 3+ skiller sig ud fra de andre kanaler.

Du kan evt. følge denne tråd:
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=54440& PN=1

LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage
Beoremote One
Til top
fast2night Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2006
Point: 2268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2009 kl. 15:58
Oprindeligt skrevet af Langmack Langmack skrev:

Der er ikke ret mange der kan forklare hvorfor 3+ skiller sig ud fra de andre kanaler.

Du kan evt. følge denne tråd:
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=54440& PN=1

Det har den gjort i lang tid (mere end et år), og jeg har prøvet og fejlmelde kanalen hos YouSee uden der skete noget i sagen. Den hakker lystigt videre.

Redigeret af fast2night - 17-Februar-2009 kl. 15:58
Mvh Hans
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu