|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
neoinspace ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() Sendt: 16-Februar-2009 kl. 22:27 |
||
Hej, Har installeret vista+tvpack på mit setup. Har et gigabyte 780G chipset budkort, så burde jeg ikke kunne se nogle hd kanaler? jeg har søgt 2 gang men finder kun de almindelige kanaler, så som tv3, kanal 5, dr1 + 2, tv2 etc, men ingen HD kanaler. Jeg benytter firedtv via yousee Hvad gør jeg forkert? |
|||
![]() |
|||
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
![]() |
||
Har du skiftet til den "fiksede" msdtvvdec.dll |
|||
![]() |
|||
neoinspace ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
||
ehhhh.....nej! hvad gør jeg, og hvad skal jeg bruge? |
|||
![]() |
|||
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
||
Ok, det er gjort. Skal jeg slette alle kanaler der er fundet hidtil og lave en komplet ny søgning eller hvordan? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvis de ikke er dukket op af sig selv, så ja lav en ny søgning. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nej,det virker ikke! Jeg har gjort som anvist, slettet alle kanaler og læst dem ind igen. jeg finder kun de samme kanaler igen. Jeg har endda afinstalleret firedtv, skiftet til 6875 og gjort det hele igenmed samme resultat. hvad f.... er der i vejen med skidtet? |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |