|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Dinodino ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2007 Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 04-Februar-2009 kl. 21:16 |
|
Hej Er der en af jer, som kan anbefale et dvb-t tuner kort til MCE. Det skal helst være med mpeg4, hvis det findes? |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() |
|
FireDTV og FloppyDTV vil nok være det bedste valg. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
|
Er de ikke kun til DVB-C?? |
||
![]() |
||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
|
De fås til alle tre varianter: http://www.digital-everywhere.com/en/alcms/index.php?sid=118 7727697 Redigeret af fast2night - 04-Februar-2009 kl. 22:11 |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
det stor spørgsmål virker den også med boxer og deres kort
|
||
![]() |
||
Alies_Benjamin ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
Hej, Ja jeg har været ude og købe hele skidtet og har fået det hele til at virke, så ja. FloppyDTV T + Boxertv ejet CA modul og så køre bussen.
Hvis du du skal have den til at køre i Windows media center skal du være klar på at bruge denne så kaldte "Fiji" fil, den virker for mig, og har ingen problemer what so ever, kan endag lege med undertexterne. |
||
![]() |
||
Dinodino ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2007 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
|
Hej, jeg har nu fået installeret mit FloppyDTV-T (uden CA endnu), men så langt så godt jeg har ikke undertekster i MCE. Er der et trick ? ... og hvad/hvor er den "fiji" fil, som jeg har set refereret flere steder ? |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Der er vist indlæg om det på forummet, at MCE ikke kan vise Subs. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() |
|
Tricket går ud på ikke at anvende MCE til DVB, men f.eks. Mediaportal eller DVBViewer, som begge viser undertekster uden problemer. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |