|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Schytte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() Sendt: 19-Februar-2009 kl. 10:31 |
Jeg vil have bygget et TV-møbel i multiblokke, og har en god ide om hvordan det gøres, og hvordan det skal se ud. Men er der nogen som har lavet noget lignende og som kan vise lidt inspiration / tips frem? Evt. henvise til en hjemmeside eller lign? |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Jeg lytter lige med her. Havde planer om det samme.
![]() |
|
![]() |
|
Mikkel.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Altså jeg har bygget et, men det er nu ikke noget særligt: http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=47929&PN=2 &TPN=7 Siden billedet blev taget har jeg lavet 3 sorte låger med en træramme og sort højttalerstof foran, så det er noget mere clean look det har i dag. Der er ingen synlige ledninger eller udstyr iøvrigt - konen er tilfreds. Jeg brugte 75mm blokke for neton at få det sådan lidt robuste look frem, men skulle jeg vælge om ville jeg nok højest ha' brugt 50mm i dag. Det bliver et noget tungt uhyre at slæbe rundt på... Selve arbejdet er meganemt. En gipssav (eller bare en halv-kasseret fukssvans) til at skære blokkene og så lim dem sammen som et stort byggesæt. Man skal dog være lidt påpasselige med at få kanterne i vinkel, da det ellers bliver ret svært at få det til at hænge ordentligt sammen :) Derefter er det sådan set bare slibe/spartle/slibe/spartle til overfladen er som du vil ha' den inden det males i en passende farve.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |