recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Halvdød knap på Harmony One
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHalvdød knap på Harmony One

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pgrundl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Direkte link til dette indlæg Emne: Halvdød knap på Harmony One
    Sendt: 19-Februar-2009 kl. 23:54
Fjernbetjeningen er fra juli 2008 og købt som ny (fra logitechs hjemmeside). Volume + knappen er allerede ved at stå af. Man skal nærmest stå på knappen, før den reagerer. Jeg har checket logitechs hjemmeside, og jeg skal åbenbart ringe til et nummer i schweiz, hvorefter jeg skal sende min fjernbetjening ned til dem. Er der nogen, der eventuelt har et trick, så jeg sparer ulejligheden med at undvære min "baby" i længere tid, eller eventuelt nogen, der ved, hvor lang tid de er om det?
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2009 kl. 00:20
Logitech plejer at have en rigtig fin support, hvor jeg flere gange har oplevet, at de sendte erstatningsvaren uden først (eller i det hele taget) at ville have den gamle retur. Så prøv at kontakte dem.

Mine erfaringer begrænser sig dog til mus og joysticks.

Til top
pgrundl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 460
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2009 kl. 16:43
Tak for tippet! De ville sende en ny fjernbetjening inden for 1 uges tid, hvorefter jeg så skulle returnere en del af den gamle fjernbetjening. Super service foreløbigt.
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2009 kl. 17:15
Logitechs fjernbetjeninger er geniale, men det er desværre ikke usædvanligt at de mest brugte knapper bliver "trætte" efter noget tid

Der er masser af tråde i diverse forums om problemet.

Jeg har selv haft en 525 hvor volume- og kanal op/ned, blev svære at aktivere efter et års tid. Min nuværnede 885 er også begyndt at få problemet med volume op..

Egentlig lidt mærkeligt når man tænker på at knapperne på deres mus holder til daglig "mishandling" i årevis..
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2009 kl. 17:59
Yderligere et tip:
Det kan af og til betale sig at kontakte Logitech, selv når varen er ude af garantien.

For nogle år siden ringede jeg for at spørge efter reservedele til et mere end 5 år gammelt joystick. (De havde i sin tid udleveret gratis reparationssæt til denne model, fordi den var født med en fejl). De havde ikke flere reparationssæt, men jeg fik tilbudt et nyt joystick til under det halve af, hvad jeg kunne finde det til på edbpriser.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu