|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Schytte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() Sendt: 18-Februar-2009 kl. 18:09 |
Har monteret en Fuga 180CR lysdæmper, og har konfigureret min Harmony
ONE til samme. Jeg kan tænde og slukke lyset ved at trykke på 1, 2, 3 eller 4 tallet. Men hvordan skruer jeg op og ned for lysstyrken ? |
|
![]() |
|
Sert ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
![]() |
istedet for at sætte den til "Light" så sæt den til Dim, så kan du både tænde og dæmpe
![]() |
|
![]() |
|
Schytte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Kan du fortælle hvordan jeg gør det? Jeg har hentet LK Touch IR-180)
standard konfigurationen fra logitechs database, og her er der kun fire funktioner som kan 'knyttes' til knapperne på fjernbetjeningen: Light1(Lys 1) Light2(Lys 2) Light3(Lys 3) Light4(Lys 4) Altså ikke nogen funktioner som hedder Dim eller andre for den sags skyld? |
|
![]() |
|
TULX ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2007 Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Hej Ved ikke noget om Harmony.... Men skal du ikke bare holde en af knapperne nede (1-4), så ændre lyset nivau, enten op eller ned, så holder du bare til ønsket nivaue er nået. Sådan bruges orginal LK fj. betjening. Knapperne 1-4 på LK´en er til betjening af op til 4 forskellige dæmpere, kan ikke huske hvordan men du kan programere dæmperne med adresse fra 1-4. Men se evt. LK´s vejleding her: http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/97208_01.pdf Håber dette hjælper dig lidt på vej
Thomas
|
|
![]() |
|
![]() |
Desværre nej. Hvis jeg holder knappen nede, medfører det bare at lyset tænder eller slukker, det dæmper ikke lyset. |
|
![]() |
|
Sert ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
![]() |
kan ikke forstå der kun er 4 du kan vælge imellem...
sådan ser det ud hos mig ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
okey.. hvilken 'enhed' har du valgt i opsætningen ?
LK eller Fuga - og hvilken model nr. etc ? Jeg har det samme som dig, men ikke Dim |
|
![]() |
|
![]() |
Du har helt klar en anden enhed fra databasen end jeg har - for dit
skærmdump går til 'knap 8' på side 1 - så vidt jeg kan se. Men går kun til knap 6... |
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
Hvor har du købt dæmperen henne, og hvad måtte du slippe?
|
|
![]() |
|
![]() |
QXL for 232 kroner med forsendelse
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Har valgt en Touch IR-180CR, grunden til at mine knapper går til 8 , er fordi min er en 895 og ikke en ONE
|
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
QXL, øv ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |