|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lazydog ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 20-Februar-2009 kl. 15:25 |
Jeg har planer om at købe et nyt surround system for 20 til 25.000 kr.
Det skal hovedsageligt bruges til PS3, BD film og Pc spil. Jeg har overvejet en Onkyo 706 og Dali Lektor Højtalere i 5.1 evt. 7.1 Jeg skal jo nok også have noget højtaler ledning, men ved ikke hvilket prislege der kan betale sig for et system til den pris. Jeg har ikke den store afaring med surround sound, så jeg vil gerne have jeres hjælp, meninger, forbædringer og helt andre forslag. Redigeret af Lazydog - 20-Februar-2009 kl. 15:28 |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Hvor er du bosat?
XTZ sælges til en fremragende pris, og kan høres hos Fyndborsen lige over øresund. Efter hvad der er blevet sagt, skulle disse være fantastiske til prisen. Se evt. mere her: http://www.fyndborsen.se/ScriptServer/TradePoint/B2C/ |
|
![]() |
|
Lazydog ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Jeg bor i Silkeborg, så der er lidt langt.
Hvilken model havde du i tankerne? og er der andre forretninger lidt tætter på hvor man kan høre dem? |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
Dwesælgers kun fra butik i Sverige, men jeg har et Par XTZ 99.36 Matt black + 99.26 (Center) og de lyder super godt.. klart value til prisen især grundet den lave svenske krone.....
Disse højtaler kan både spille stereo og give film lyd af høj kvalitet som mange andre stereo mærker ikke kan i samme kvalitet Redigeret af henrik-t - 20-Februar-2009 kl. 19:42 |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |