|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() Sendt: 20-Februar-2009 kl. 23:58 |
Min Compaq nx7300 skal have et nyt batteri, hvor køber man ordenlige (og gerne billige :-))) batterier henne? Er der nogen der har et godt link?
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Hvis du kan leve med, at det ikke er orginale batterier, så er der et link her: http://www.mytrendyphone.dk/shop/lader-adapter-kompatibel-10 538p.html |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Det ser nu ikke ud til at de har et batteri til denne model...
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Ups, det var jo et batteri og ikke en lader du skulle ha. Redigeret af kskruger - 21-Februar-2009 kl. 00:42 |
|
![]() |
|
![]() |
Har fundet et nyt link, men kender dem ikke. |
|
![]() |
|
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() |
hos http://www.batterier.dk kan den erhverves for kr. 789
På ebay.de kan den fås for ca. 80 euro incl pp til dk (600 kr.)
Gældene for begge er at det er 5200 mAh batterier= længere "batteritid"
Redigeret af Per Korshøj - 21-Februar-2009 kl. 06:27 |
|
Per Korshøj
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7242 |
![]() |
jeg har handlet batteri via psaparts som er linket . Mega hurtig levering fra UK 3 dage med DHL + de har nogle store batterier. Jeg købte et 7800 mah i stedet for mit orginale 4000 mah Rart med noget bærebar tid |
|
![]() |
|
Henrik_45 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 402 |
![]() |
Et godt sted at købe batterier er Duracell Direct.dk som sansynligvis er ejet af PSA Parts
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |