|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Harder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() Sendt: 22-Februar-2009 kl. 20:39 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hej, Jeg så denne Dell PC hos elgiganten:
3999 DKK. Det virker da billigt... Hvad mener I? Kan den køre HD live tv? Det mener jeg den burde kunne med grafikkortet. Mvh Claus |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Med venlig hilsen
Claus Harder |
![]() |
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Den burde sagtens kunne klare HDTV, også med CPU alene.
Jeg ser 2 potentielle problemer: 1: Strømforbrug. Vi kender CPU, men bundkortet ved vi ikke noget om. 2: Støj. Med HTPC er det usandsynligt vigtigt at støjforbruget er minimalt. Og det er ofte ikke noget der lægges vægt på i normale Desktop PC'er og i den størrelse den Dell PC har har du ikke rigtigt mulighed for selv at rode med kølingen for at optimere dette. |
![]() |
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Jeg synes godt nok den virker dyr. Samler du selv, kan du få bedre til samme pris.
|
![]() |
Harder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() |
Det har jeg svært ved at se. Jeg kan få bundkort, processor og ram for 1200-1500. Kabinet koster vel 1000. Vista, 1000 DKK. Kølere, disk, dvd-brænder, vista oveni. Jeg tror ikke jeg kan bygge et HD mediecenter for under 6,000 selv. |
Med venlig hilsen
Claus Harder |
![]() |
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
her er en test af den: http://www.desktopreview.com/default.asp?newsID=530
|
![]() |
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Dell anvender i vid udstrækning Intel bundkort, noget der sjældent kan siges noget negativt om. |
Mvh Hans
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |