|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 651 |
![]() Sendt: 22-Februar-2009 kl. 17:57 |
jeg er på udkig efter en ca modul men ved ikke hvad for en slags jeg skal købe...
jeg har en Philips PFL 5403H og har yousee håber i kan hjælpe |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Udbyderen har sådanne moduler til brug for TVer der har DVB-C Tuner. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Hvis du ikke vil give næsten dobbelt så meget for en kortlæser hos udbyderen (Yousee), end i én almindelig radio/tv butik, forudsat at du ikke samtidig opretter en digital programpakke hos udbyderen, bør du kunne købe sådanne til omkring 500-600 Kr, f.eks. i Fona, Elgiganten, Expert, Hifiklubben mm.
Evt kan den købes her http://www.befro.dk/shop/viaccess-ca-modul-3610p.html Du skal være opmærksom på, at dit kort skal være et "Viaccess modul", da Yousee benytter sig af denne kodning. Udover dette, skal det selvfølgelig kunne dekode MPEG 2 & MPEG 4, samt kompatibelt med DVB-C. |
|
![]() |
|
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 651 |
![]() |
jeg har fundet en hos yousee men kan man ikke købe andre steder for så er de garanteret meget billigere
jeg har allerede en hd box i stuen så jeg kan vist nøjes med at købe en ekstra kort uden at skulle købe en abonnement |
|
![]() |
|
![]() |
ja den er noget billigere så mange tak for det
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |