recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 FW 2.70 Rygter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 FW 2.70 Rygter

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mrtex Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 17-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 274
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 FW 2.70 Rygter
    Sendt: 22-Februar-2009 kl. 20:33
Håber virkeligt det stemmer den kommer med de her ting... en masse fede features og rettelser af mangler.....   hvad siger folk til det her ?? (:

Here are the bits:

Friends List:
  • Voice Messaging is now available as an alternative to text after selecting a user on the friends list. Voice message recordings are capped at 30 seconds.
  • Home Integration: Saved Playstation Home avatar photos can be selected as photo ID for Gamer Card/Friends List.
  • Trophy number and Gamer Level are listed under Friend names for quick reference.
Gamer Card & Trophies:
  • Gamer Card layout has been changed to more closely resemble the Playstation Store aesthetic.
  • Past Trophy information can be viewed in detail by selecting "Recent Trophy History" option.
  • Newly aquired trophies auto-sync in the background
  • Server infrastructure for Trophies has been optimized. Resulting in faster retrieval time for Gamer Card and Trophy information.
In-Game XMB:
  • Loading time for In-Game XMB has been drastically reduced, resulting in a more seemless in-game experience.
  • "Theme settings" options while in-game is now available, allowing custom themes to be applied to the In-Game XMB.
  • Internet Browser can now be accessed while in-game.
  • Voice messaging and voice chat options can be used while in-game.
  • Options that cannot be used in the XMB during game sessions are grayed out (but still selectable) to eliminate user accessibility confusion.
Misc:
  • Other slight UI tweaks and enhancements.
All in all, it's sounding pretty good, don't you think? If this list is as accurate as Neobara claims, then we're definitely in for a freakin' good time. He does, say however, that there are still some very crucial and heavily requested features that are missing. There's still no word on cross-game invites, for one.

Personally, I think the Voice Messaging feature is a good plus. The Internet Browser being accessible while in-game, while some might find it innovative, I don't find that necessary, though. But that's just me. What about you guys?

Oh, and I'll be tagging this as a rumor for now, until we get official word from Sony, or until FW 2.7 pops up on our PS3s. They say it's gonna land sometime Q2 of 2009. *Da-duuunnnn!!!*

Redigeret af mrtex - 22-Februar-2009 kl. 20:39
Playstation3 60GB GTA4,Grid,Skate1&2
42"FULLHD Zepto Zview
Samsung HD 3106
NokiaN95 8GB
Asus L1N64-SLI WS Dual L
2xAmd Athlon64 3,2Ghz FX-74
Kingston 8GBDDR2PC6400
Logitech MX1000
Yousee50/4Mb
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2009 kl. 02:16
Som flere vist har bemærket på de officielle PS fora, så er der i særdeleshed en linje som meget kraftigt antyder at den liste sikkert er er det pure opspind:

"Internet Browser can now be accessed while in-game."

Godt nok er der nogle få spil der anvender browseren til nogle få begrænsede opgaver, som eksempelvis online registrering eller DLC shop (Metal Gear Online og Konamis stupide system), men det er vist temmelig usandsynligt at PS3'en, med sin meget begrænsede hukommelse som mange spil ganske sikkert presser til det alleryderste, skulle have overskud til at du bare kan begynde at surfe som du vil mens spillet stadig kører i baggrunden.

Og så husker jeg at der vist også lige var en eller anden der udpegede den der med "Gamer card". Det er vist en XBox-specifik term, og selv om den sikkert også med rette kunne bruges uformelt om Sonys svar på dem (de kalder dem vist "profiler", gør de ikke?), så er det nok yderst tvivlsomt at det ville ske i en liste fra Sony.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2009 kl. 21:00
Fin liste, hvor voice chat på tværs af spil er den vigtigste...

Dog savner jeg at de får tilføjet .mkv til mediaplayeren....
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2009 kl. 21:17
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Men indtil da tager det heldigvis kun et minut eller to at konvertere en 1 GB mkv fil til m2ts med tsMuxeR.
Indtil for et par uger siden havde jeg helt undladt at forsøge mig med mkv video, da det var mit indtryk at det krævede en to-tre trin med mindst et par forskellige programmer for at foretage konverteringen, men da jeg kiggede mig lidt omkring viste det sig da at det faktisk var kun krævede ganske få museklik i et enkelt lille programe, og så ovennævnte minut eller to.

Men selvfølgelig ville da det helt bestemt være at foretrække hvis Sony bare ville implementere support for mkv "containeren" (for så vidt jeg kan forstå understøttes de codecs der typisk anvendes, jo allerede? Hvilket også er årsagen til at "konverteringen" kan klares så hurtigt).
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2009 kl. 21:35
Oprindeligt skrevet af Miths Miths skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Men indtil da tager det heldigvis kun et minut eller to at konvertere en 1 GB mkv fil til m2ts med tsMuxeR.
Indtil for et par uger siden havde jeg helt undladt at forsøge mig med mkv video, da det var mit indtryk at det krævede en to-tre trin med mindst et par forskellige programmer for at foretage konverteringen, men da jeg kiggede mig lidt omkring viste det sig da at det faktisk var kun krævede ganske få museklik i et enkelt lille programe, og så ovennævnte minut eller to.

Men selvfølgelig ville da det helt bestemt være at foretrække hvis Sony bare ville implementere support for mkv "containeren" (for så vidt jeg kan forstå understøttes de codecs der typisk anvendes, jo allerede? Hvilket også er årsagen til at "konverteringen" kan klares så hurtigt).

Jeg bruger selv mkv2vob til konverteringen....
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
thokra Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-April-2007
Point: 205
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2009 kl. 09:48

Jeg savner en funktion hvor man kan afkrydse flere beskeder i Modtaget / Sendt når man skal slette.

På nuværende tidspunkt skal man slette dem enkeltvis og det tager tid, når man er med i den ene og anden turnering i Fifa,

Til top
mrtex Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 17-Januar-2008
Point: 274
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2009 kl. 14:37
Oprindeligt skrevet af thokra thokra skrev:

Jeg savner en funktion hvor man kan afkrydse flere beskeder i Modtaget / Sendt når man skal slette.

På nuværende tidspunkt skal man slette dem enkeltvis og det tager tid, når man er med i den ene og anden turnering i Fifa,

hvis du trykker på trekant kan du jo slette alle på en gang..
Playstation3 60GB GTA4,Grid,Skate1&2
42"FULLHD Zepto Zview
Samsung HD 3106
NokiaN95 8GB
Asus L1N64-SLI WS Dual L
2xAmd Athlon64 3,2Ghz FX-74
Kingston 8GBDDR2PC6400
Logitech MX1000
Yousee50/4Mb
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu