|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
mrtex ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 17-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() Sendt: 22-Februar-2009 kl. 20:33 |
|
Håber virkeligt det stemmer den kommer med de her ting... en masse fede features og rettelser af mangler.....
![]() ![]() ![]() Here are the bits: Friends List:
Personally, I think the Voice Messaging feature is a good plus. The Internet Browser being accessible while in-game, while some might find it innovative, I don't find that necessary, though. But that's just me. What about you guys? Oh, and I'll be tagging this as a rumor for now, until we get official word from Sony, or until FW 2.7 pops up on our PS3s. They say it's gonna land sometime Q2 of 2009. *Da-duuunnnn!!!* Redigeret af mrtex - 22-Februar-2009 kl. 20:39 |
||
Playstation3 60GB GTA4,Grid,Skate1&2
42"FULLHD Zepto Zview Samsung HD 3106 NokiaN95 8GB Asus L1N64-SLI WS Dual L 2xAmd Athlon64 3,2Ghz FX-74 Kingston 8GBDDR2PC6400 Logitech MX1000 Yousee50/4Mb |
||
![]() |
||
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
|
Som flere vist har bemærket på de officielle PS fora, så er der i særdeleshed en linje som meget kraftigt antyder at den liste sikkert er er det pure opspind:
"Internet Browser can now be accessed while in-game." Godt nok er der nogle få spil der anvender browseren til nogle få begrænsede opgaver, som eksempelvis online registrering eller DLC shop (Metal Gear Online og Konamis stupide system), men det er vist temmelig usandsynligt at PS3'en, med sin meget begrænsede hukommelse som mange spil ganske sikkert presser til det alleryderste, skulle have overskud til at du bare kan begynde at surfe som du vil mens spillet stadig kører i baggrunden. Og så husker jeg at der vist også lige var en eller anden der udpegede den der med "Gamer card". Det er vist en XBox-specifik term, og selv om den sikkert også med rette kunne bruges uformelt om Sonys svar på dem (de kalder dem vist "profiler", gør de ikke?), så er det nok yderst tvivlsomt at det ville ske i en liste fra Sony. |
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
|
Fin liste, hvor voice chat på tværs af spil er den vigtigste...
Dog savner jeg at de får tilføjet .mkv til mediaplayeren.... |
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
|
Men indtil da tager det heldigvis kun et minut eller to at konvertere en 1 GB mkv fil til m2ts med tsMuxeR. Indtil for et par uger siden havde jeg helt undladt at forsøge mig med mkv video, da det var mit indtryk at det krævede en to-tre trin med mindst et par forskellige programmer for at foretage konverteringen, men da jeg kiggede mig lidt omkring viste det sig da at det faktisk var kun krævede ganske få museklik i et enkelt lille programe, og så ovennævnte minut eller to. Men selvfølgelig ville da det helt bestemt være at foretrække hvis Sony bare ville implementere support for mkv "containeren" (for så vidt jeg kan forstå understøttes de codecs der typisk anvendes, jo allerede? Hvilket også er årsagen til at "konverteringen" kan klares så hurtigt). |
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
|
Jeg bruger selv mkv2vob til konverteringen.... |
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
thokra ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 205 |
![]() |
|
Jeg savner en funktion hvor man kan afkrydse flere beskeder i Modtaget / Sendt når man skal slette. På nuværende tidspunkt skal man slette dem enkeltvis og det tager tid, når man er med i den ene og anden turnering i Fifa, |
||
![]() |
||
mrtex ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 17-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() |
|
hvis du trykker på trekant kan du jo slette alle på en gang.. |
||
Playstation3 60GB GTA4,Grid,Skate1&2
42"FULLHD Zepto Zview Samsung HD 3106 NokiaN95 8GB Asus L1N64-SLI WS Dual L 2xAmd Athlon64 3,2Ghz FX-74 Kingston 8GBDDR2PC6400 Logitech MX1000 Yousee50/4Mb |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |