|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mohi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() Sendt: 23-Februar-2009 kl. 19:29 |
hej Jeg er på jagt efter en Wii, og fandt dette link http://www.guloggratis.dk/nintendo/nintendo-wii/wii-konsol/a nnonce/4634368
Er der nogen der kan fortælle mig om det ikke er et godt tilbud, eller om der er andre ting jeg burde advares imod før jeg bestiller en?? for mig at se er det kanon billigt, og endda med en ekstra fjernbetjening..
|
|
Venligst Morten
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Prøv at se her : http://www.nerds.dk/?page=viewtopic&p=73887 En der har reageret på en annoncefra dem. Varene sendes åbenbar fra Asien (de siger godt nok at der ikke kommer told og moms på - men det kan de ikke garantere). Og så tager de kun forudbetaling/bankoverførsel. Så hold dig væk. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Olfred ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
prøv shopto.net istedet - det er fra england, så ingen told eller moms og en wii med wiisport koster ca 1500
|
|
![]() |
|
dvdchr ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Jeg tror dette er rent fup. Jeg prøvede at maile dem. De skriver der er chips i alle elektronik produkter, hvor man kan se købsdatoen. Dette har jeg aldrig hørt om før. Hvis de sender fra asien, har man vel ikke nogen ganranti for at produketet er lavet til det nordiske eller europeriske marked. Eller at varen overhovedet eksistere. Alt i alt virker dette for godt til at være sandt. Og så er det nok også fup. Dette var deres svar begge gange: Først nedenstående standard svar: Kaere Kunde! Venligst gennem laes dette <AUTOSVAR GRUNDIGT> Vi har med tak modtaget din Email, og vi vil besvare denne hurtigst muligt. Her foelger lidt nyttig info : Vi kan oplyse dig om at naesten ALLE SONY'S/NINTENDO'S/NOKIA'S/GARMIN'S/APPLE'S/PANASONIC'S produkter produceres i Oesten/Asien, og vores grossist derfor ogsaa leverer derfra, direkte til vores kunder. Nogle af vores produkter leveres dog ogsaa direkte fra vores Hovedsaede i Bangkok!! Ekstra Told/Moms kommer IKKE paa tale, da en evt. Bestilling sendes som "GAVE" FORUDBETALING/BANKOVERFOERSEL af 50% af salgsprisen er PAAKRAEVET ved en evt. Bestilling! Dette fordi det IKKE er muligt at sende pr. Efterkrav fra Asiatiske lande til EUROPA/DK. RESTBELOEBET betales af modtager/kunde STRAKS ved modtagelsen af din evt. Bestilling!! Forsendelses omk. Er incl. I salgsprisen oplyst i vores annonce paa dit oenskede produkt. Du kan naturligvis ogsaa vaelge at betale det FULDE BELOEB for din ordre ved en evt. Bestilling, hvis du syntes at din Bank's ekspeditions/overfoersels gebyrer er for hoeje! Mange af vores kunder benytter sig af denne mulighed. SONY/NINTENDO/NOKIA/GARMIN/APPLE/PANASONIC yder verdensdaekkende garanti paa deres produkter, hvilket betyder at en evt. Rep. STRAKS kan fortages i det land du evt. Befinder dig i, adressebog med forhandlere/service steder medfoelger, sammen med Garantibeviset! <Bemaerk> At garantien er omfattet af lovgivningen paa dette omraade i landet du evt. Befinder dig i. Dvs. At har du feks. Brug for service/rep/opdatering til dit produkt, i feks. Danmark, er garantien 2 aar! En chip i dit SONY/NINTENDO/NOKIA/GARMIN/APPLE/PANASONIC produkt fortaeller om koebsdatoen, samt er det medfoelgende garantibevis naturligvis dateret med en evt. Koebsdato. BEMAERK ogsaa at ALLE vores produkter er FABRIKSNYE og leveres i ORIGINAL uaabnet emballage, med DANSK brugermanual, software, tastatur, ordbog, og div. Tilbehoer.
Se så standard svar nr 2 efter min mail til dem.
Hej Christian! Vi takker for din henvendelse vedr. ORIGINAL Nintendo Wii <Tilbuds Pakken> Incl. 1 stk EXTRA Remote :o) Prisen og tilbehoer fremgaar af vores salgsannonce paa G&G, og er Incl. Forsendelse. Venligst gennemlaes <Autosvaret> GRUNDIGT som du har modtaget fra os, dette burde besvare dine evt. Spoergsmaal. Skulle du ha yderligere spoergsmaal, eller oensker du at afgive en bestilling, er du meget velkommen til at maile os igen! Vi ser frem til at betjeane dig, og oensker dig en god dag :o) Mvh./Best Regards. Ps. Evt. Ekstra spil og yderligere tilbehoer til WII kan vi IKKE levere, kun dette som fremgaar af vores Salgsannonce medfoelger, vi beklager! ALLE produkter som fremgaar af vores salgsannoncer, er pt. Paa lager :o)
MVH Christian |
|
![]() |
|
saaby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
![]() |
Prisen på konsollen er godt nok faldet noget ned i DK, men jeg har lige købt netop hos www.shopto.net som Olfred skriver. Købte dette: + ekstra Remote hvilket endte i 285- pund => dkk 2.437,- (hvilket er omkring 500,- mindre end det ville have kostet i dk. Bestilte i søndags og TNT har været der i dag og forsøgt af aflevere pakken - men der var ingen hjemme :-(. Hvis du bestiller så husk vælge pund som valuta (kan godt skifte flere gange igennem bestillingen). |
|
![]() |
|
mohi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Hej, og tak for jeres meninger.. Jeg afventer lige med at bestille ved asian exports i hvert fald.. jeg giver ret i at det lugter lidt..omvendt ville det jo være et røver køb hvis alt holder stik ..
|
|
Venligst Morten
|
|
![]() |
|
pgrundl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
Det er en scam, det er 100% sikkert, men hvis du har for mange penge, så bankoverfør endelig til dem ![]() Desuden er Wii regionslåst, så hvis du endelig hiver en asiatisk wii hjem (ikke at de her sender en, men fra et rigtigt firma), så kan du ikke spille europæiske spil på den, med mindre du f.eks. får den chippet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |