|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Pabsti ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() Sendt: 26-Februar-2009 kl. 12:34 |
Nu vil jeg så prøve og vise min lille hjemmebio. Er relativ ny herinde, selvom min bruger ikke er det. Udover det, jamen så er jeg lige blevet 20. Dette er mit første rigtige anlæg. Har dog planer om noget større, men det er jo ikke sikkert i gider høre på det, men hvis i vil, skal jeg med glæde skrive hvad det er
Mit setup ser sådan her ud: Tv: Panasonic TH-42PZ70 Blu ray: Sony playstation 3 40gb Ekstra konsol: Xbox 360 20 gb Reciever: Yamaha RX-V663 (dolby true hd & dts-hd) Ekstra: En HP medie center Pc. Da jeg kører medie center via både PS3 og Xbox'en. Højtalere: Front: Yamaha NS-555 Center: Yamaha NS-444 Bag: Yamaha NS-333 Sub: Yamaha YST-SW325 Tv møbel: Hifi rack fra Hifiklubben. Kabler brugt: Redigeret af Pabsti - 13-Marts-2009 kl. 19:12 |
|
![]() |
|
Pabsti ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
Så må i sige hvad i syntes om det, gerne ris og ros. Kan vi godt lide. :)
Skal lige siges jeg har brugt meget tid på at få kablerne skjult. |
|
![]() |
|
morteng ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() |
Hej Pabsti, det var også min førsteindtryk, det er rigtig flot lavet at der ingen synlige kabler er selvom du har så mange enheder - wunderbar :) |
|
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]
|
|
![]() |
|
Mr. Pioneer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
Og det kan ses ![]() Super lækker bio er især vild med dit Yamaha anlæg + højtalere, hvad måtte du slippe for det ? |
|
![]() |
|
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
yeah, gimme dit anlæg og højtalere... Det ser sgu godt ud. Hvad måtte du slippe for den receiver? |
|
![]() |
|
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Virkelig gennemført - lækkert!
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak, for rosen. Kostede os blod,sved og tårer. Jamen tror jeg kom af med omkring de 4000 for den, kan faktisk ikke helt huske det. Den er fra nov/dec 08. Højtalerne købte jeg brugt for 4500, de var som nye. Piano lak og ikke en ridse, jeg var VIRKELIG imponeret. De er små 2 år gamle. Redigeret af Pabsti - 26-Februar-2009 kl. 16:06 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
![]() |
fin hjemme bio Synd at x-box'en er hvid Du har samlet det hele rigtig fint |
|
![]() |
|
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
Fint hjemmebio
![]() |
|
![]() |
|
wulffnielsen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
Rigtig flot lavet Jeg misunder din tålmodighed med kabel arbejdet, men det lønner sig kan man se.. |
|
Sony KDL-40W4500 | Sony BDP-S550 | Denon DVD2900 | Marantz SR-9200 | Mit setup
|
|
![]() |
|
![]() |
Der er vi enige, jeg skal bare lige have styr på min økonomi. Så bestiller jeg dette http://www.decalgirl.com/browse.cfm/4,3974.htm ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Vil faktisk give dig ret, jeg tror bare jeg skal finde nogle ordenlige vægbeslag. Tror det ville forbedre det en del. Men håber at ændre på det når jeg flytter. :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |