recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KILLZONE 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKILLZONE 2

 Besvar Besvar Side  123 8>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Emne: KILLZONE 2
    Sendt: 25-Februar-2009 kl. 19:43

Se, mrtex, sådan kan man lave en samlet Killzone tråd, så vi ikke overfylder forummet som vi gør nu med 4-5 Killzone-tråde.

Mit eksemplar er blevet sendt i dag fra TheHut, dvs. samme dag som de har fået den på lager. Det bliver så først i næste uge at jeg kan besøge Helghan, men det gør ikke noget, da jeg er til bryllup i weekenden. (Men fuck jer, der alligevel spiller det før )

Og lad os nu holde os til den tråd med nyheder, oplevelser, aftaler om online kampe osv. Det gør det hele mere overskueligt imo. For så ved man hvor man skal søge. Bare mit forslag...

DET BLIVER NAAAAJS!


BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2009 kl. 20:31

kampagnen er okay .. Det ser skide godt ud men det er ikke noget ud over det sædvanlige mht. til gameplay og historie.

Man skal helt sikkert lige vænne sig til den tunge styring men det er nu ikke så galt, online delen skal man også lige vænne sig til (synes jeg i hvert fald) men det er da i det mindste ikke nær så tungt som singleplayer delen.

Og ja, det blev faktisk lidt belastende med en ny KZ2 tråd flere gange i ugen, jeg har så godt nok heller ikke selv været for god.

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2009 kl. 20:56
Nå ok, så du har fået spillet  Hvorfra var det?

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2009 kl. 20:58

Det ser skide godt ud men det er ikke noget ud over det sædvanlige mht. til gameplay og historie.

Arh jeg synes alligevel gameplayet så meget mere smooth ud end de andre FPS spil.

Kontrollen var ok, og man kan jo lave den om.


BORING!
Til top
MichaelA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-August-2006
Status: Offline
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2009 kl. 21:20

Fik lige prøvet det i Bilka, ser ok ud men sindsyg styring der nok skal ændres.

Om det er så vildt som det er blæst op syntes jeg er svært at sige med det jeg fik prøvet.

Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2009 kl. 22:09
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Det ser skide godt ud men det er ikke noget ud over det sædvanlige mht. til gameplay og historie.

Arh jeg synes alligevel gameplayet så meget mere smooth ud end de andre FPS spil.

Kontrollen var ok, og man kan jo lave den om.

gameplay er ikke meget mere end de andre spil, der er tilføjet små mekanismer som f.eks. at man kan gå i dække bag forskellige ting.

Jeg har selv skiftet selve styringen om til alternativ 2 og sat sensitiviteten op for x og y aksen men du har stadigvæk den tunge styring, men det er nu heller ikke for at den er så dårlig. :)

Spillet er godt, du skal endelig ikke tro at jeg synes noget andet. :) men der er ikke specielt meget nytænkning i det, hvilket jeg faktisk godt forstår med alle de FPS spil der hele tiden bliver produceret. ;)

Og jeg fik mit spil ved blockbuster, jeg havde nogle spil jeg ikke spillede mere så det blev lige til en bytter.. :)

Til top
mrtex Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 17-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 274
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2009 kl. 22:10
Rank 89 whooop whooop spillet det siden kl10 imorges er helt busted :P Killzone2 skrives i et ord btw...

Redigeret af mrtex - 25-Februar-2009 kl. 22:21
Playstation3 60GB GTA4,Grid,Skate1&2
42"FULLHD Zepto Zview
Samsung HD 3106
NokiaN95 8GB
Asus L1N64-SLI WS Dual L
2xAmd Athlon64 3,2Ghz FX-74
Kingston 8GBDDR2PC6400
Logitech MX1000
Yousee50/4Mb
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2009 kl. 22:30

Killzone2 skrives i et ord btw

Det kan da vel være ligemeget hvordan det står på æsken. Ifølge den logik måtte man heller ikke kalde en tråd for COD5 men Call of Duty - World At War...

Rank 89 whooop whooop spillet det siden kl10 imorges er helt busted

Hehe det må vel være en blanding af meget spilletid og at mange ikke har fået spillet endnu..såsom mig

Men det er sgu længe siden, jeg har oplevet nogen være SÅ vild med et spil som du er med Killzone2!


BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2009 kl. 22:34
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Killzone2 skrives i et ord btw

Det kan da vel være ligemeget hvordan det står på æsken. Ifølge den logik måtte man heller ikke kalde en tråd for COD5 men Call of Duty - World At War...

Rank 89 whooop whooop spillet det siden kl10 imorges er helt busted

Hehe det må vel være en blanding af meget spilletid og at mange ikke har fået spillet endnu..såsom mig

Men det er sgu længe siden, jeg har oplevet nogen være SÅ vild med et spil som du er med Killzone2!

eh .. Undskyld men "et ord"? har jeg misforstået noget? er der blevet skrevet kill zone et sted eller er det fordi at det hedder "killzone2"?

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2009 kl. 22:38

Jeg kunne godt forstå det hvis jeg el. nogen skrev Kill zone. Mrtex, du har sgu selv skrevet "Killzone 2" i dine tråde

God nat...


BORING!
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 15:25
Undskyld, men går I alle sammen i 2. klasse?! 

Hold nu lige trådene til indhold - det er altid mere spændende at spille bold, end spænde ben!

Jeg har købt mit hos Gamestation. Det er på vej over kanalen lige nu, så jeg har det nok først mandag....
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Henrik Nygaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 424
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 16:57
Kan det passe at det allerede er landet i DK? Jeg har Pre-ordered ved Amazon, og der hedder release datens d. 27 og det er jo først i mogren..

Anyway, jeg glæder mig sygt meget til at spille det! Demoen er for fed, og så er jeg sådan set ligeglad med hvor nyskabende det er, holdt op mod tidligere FPS spil. Grafikken er alene god nok til at det er værd at spille!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu