recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hauppauge PVR 500 - to tunere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHauppauge PVR 500 - to tunere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TNl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: Hauppauge PVR 500 - to tunere
    Sendt: 09-November-2005 kl. 14:30

hej alle

Kan nævnte kort kun køre under det nye microsoft MCE2005 eller kan det også bruges med operativsystem microsoft home edition?

Tnl

T
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10574
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2005 kl. 14:37

Det kan begge dele. Nedenstående hentet fra Hauppauges amerikanske side:

System Requirements:

Processor requirements: Pentium® IV processor 1.2GHz or faster for TV pause with full screen playback

Windows®XP Media Center Edition 2005, WindowsXP Home or WindowsXP Professional
Note: when using the WinTV-PVR-500 MCE with WindowsXP, you need a third party TV application such as SageTV or BeyondTV

Free PCI slot

Sound card

VGA card (PCI or AGP) with Media Center 2005 certified driver
DVD decoder certified for use with Media Center 2005

Flemming

Redigeret af fltk
Til top
ziphnor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Juni-2005
Sted: Denmark
Point: 306
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2005 kl. 22:29
Oprindeligt skrevet af TNl TNl skrev:

hej alle

Kan nævnte kort kun køre under det nye microsoft MCE2005 eller kan det også bruges med operativsystem microsoft home edition?

Tnl

Som nævnt i ovenstående besked fungerer det fint i WinXP home/pro. Det er også generelt et rigtig godt understøttet kort, jeg tror du får svært ved at finde et program der ikke understøtter det :)

Tilgengæld skal du være opmærksom på at ikke alle bundkort bryder sig om dette kort, det er tit problemer på VIA chipset og jeg måtte udskifte mit Asrock 939Dual-SATA2 motherboard(Ali 1695 chipset) med Asus A8N-E(nforce4 chipset).
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu