|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
A. Larsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() Sendt: 26-Februar-2009 kl. 09:06 |
Hej alle Jeg er en halvgammel pige med en halvgammel pc ( fra 2004). Mit problem er, at jeg indenfor de sidste 14 dage får en boks, der siger at min Office Outlook ikke er ægte. Det hele var imidlertid installeret i min pc, da jeg købte den for 5 år siden. Microsoft henviser til forhandler. Forhandler (bilka) påpeger ganske rigtigt at der er gået mere end 2 år. Hvad gør jeg? hilsen |
|
A. Larsen
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Prøv at kontakte Microsoft Danmark og forklare din situation. Microsoft er bekendt med, at deres valideringssystem ikke er fejlfrit og når du har ren mel i posen, så det skulle ikke være et problem.
Redigeret af Sandal - 26-Februar-2009 kl. 09:10 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Think-T-wice ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
Hvis din pc kom preinstalleret med office, burde der sidde et klistermærke med "key"på eller være et vedlagt i dit matriale.
Prøv evt at kontakte Microsoft http://www.microsoft.com/danmark/kundeservice/privat.mspx |
|
Mvh
Think-T-wice |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Det er ikke normalt at der er installeret Microsoft Office på en pc'er. Hvis der er, så er det i reglen kun en prøve version. Jeg vil jo mene at du selv/eller har fået en anden til at installerer Microsoft Office på din pc. Hvis det mod alle forventninger er inst. så burde du have et lisensbevis på en Office pakke. |
|
![]() |
|
A. Larsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Det kan jeg prøve, tak.
|
|
A. Larsen
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kommer lige i tanke om, at det er muligt min eksmand har gjort noget. Men i mine øjne, har det jo altid været der. Det er sgu nok det! Undskyld ulejligheden. hilsen |
|
A. Larsen
|
|
![]() |
|
ZuluKongen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
Hej hvis det nu viser sig dit office progran ikke er valid/"ægte" og du ikke vil smide penge i et pt. kan du evt bruge google docs eller open office, som begge er gratis. kender flere der bruger open office, og de mener alle at det fungere perfekt til alm. menneskers forbrug. vh zk. Redigeret af ZuluKongen - 26-Februar-2009 kl. 09:43 |
|
![]() |
|
Think-T-wice ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
Ja ja blot give eks´n skylden
![]() Fint råd mht openOffice! gratis.. alternativt ca.. 800,- for office hjemmeversion http://www.pricerunner.dk/pl/295-1118208/Software-Microsoft- kontorprogrammer/Microsoft-Office-til-Hjemmet-og-Studiet-200 7-Dansk-Sammenlign-Priser |
|
Mvh
Think-T-wice |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9433 |
![]() |
Nu er der jo ikke outlook i den omtalte version.
Som alternativ til outlook kan man køre Thunderbird som er gratis. Redigeret af lahan - 26-Februar-2009 kl. 10:14 |
|
![]() |
|
Ally ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
![]() |
Jeg vil også umiddelbart anbefale Open Office. Til en privat bruger kan jeg ikke se, at der er grund til at købe Microsofts Office løsning, med mindre man har et specifikt behov for at udveksle filer.
Jeg kan heller ikke forstå Microsofts sammensætning af programmer i deres hjemme-version. Hvad i alverden skal en familie med PowerPoint? Hvorfor er Outlook og Publisher ikke med i pakken? Publisher er mere velegnet til familien end til virksomheder. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har fra en avis allerede fået tip om Open Office og Mozilla Thunderbird og det blir nok det. Kan jeg uden videre flytte alle mine Word dokumenter over i open office og derefter slette Microsoft Office pakken? Vil der være en slags Publisher i Open Office, da jeg er ret glad for at lave kort til familien etc.? Nu vi er ved gode råd om alternative programmer. Findes der så et program jeg kan bruge for at lægge mine familie hjemme dvd'er, brændt på Pioneer harddisk optager, over på en ekstern harddisk? Dels for back-up men også for at kunne gå ind eet sted og vælge små-film ud til brænding. Og vil der være forskel hvis jeg brænder i -R som Pio kan, eller i RAM-RW, som min nye Panasonic kan? hilsen |
|
A. Larsen
|
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() |
Openoffice og Word er fuldt ud kompatible - dvs at der ingen problemer er med at åbne word dokumenter i openoffice |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |