recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Garmin nüvi 310
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGarmin nüvi 310

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
FurkanK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Marts-2009
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Garmin nüvi 310
    Sendt: 02-Marts-2009 kl. 10:02

Jeg har problemer med en Garmin nüvi 310. Jeg har problemer med GPS'en, og den virker ikke rigtigt.

Den kan ikke finde noget, fordi den siger GPS'en er slukket. Jeg har prøvet at nulstille, reset osv, og når jeg trykke oppe i venstre hjørne, for at se om der er forbindelse men den siger GPSen er slukket, hvad skal jeg gøre for den slå den til?  Håber på nogle gode svar, tak

Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2009 kl. 11:42

Lyder underligt, har aldrig hørt om at man kunne slukke gps modtageren i en navigator?

Men jeg ville spørge på www.garmin-user.dk  de har rimelig godt styr på tingene.

Til top
Prasmus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Point: 538
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2009 kl. 12:28
Hvis antennen (klappen) er slået ned, så hele enheden fylder mindst muligt, så er GPS'en slukket, det er den i hvert fald på en nüvi 350'er.

Hvis klappen er slået ud (det skal man for at kunne sætte den i holderen i forruden) og den stadig siger at GPS er slukket, så tror jeg enheden er defekt, måske opdager den ikke at klappen åbnes.

Redigeret af Prasmus - 02-Marts-2009 kl. 12:29
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu