|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() Sendt: 02-Marts-2009 kl. 19:10 |
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Kewl - screenies her: Link
|
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
Fix i en hordlygte.
Det er (præcist som det PlayMovie som Cyberlink også har leveret til OEM) ud fra screenshots et Hosted HTML med en ActiveX kontrol, og har intet med "native" at gøre. Rent faktisk vil jeg mene at den integration ArcSoft har er bedre. |
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
PowerDVD9 kan vel ikke andet end Arcsoft TotalMedia Theathre har kunne det sidste år? http://www.arcsoft.com/public/software_title.asp?ProductID=3 Arcsoft bliver også integreret i VMC og kan betjenes direkte med en MS remote. Som jeg læser det har Cyberlink bare også set lyset nu, bare til en noget højere pris |
|
![]() |
|
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
Hvis det virker ordentligt så kan det markant mere end Arcsoft TotalMedia :-)
Archsoft bruger omkring 2x mere cpu kraft på at afspille de samme film... jeg får aldrig samme flydende feel som med powerdvd og så crasher det ved sådan ca 1/3 gange når jeg vil se en film.... Så selv om jeg har købt og betalt for archsoft så skal jeg gerne give lidt flere dukater for powerdvd9. |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Tjae...Men mange har jo allerede købt powerdvd8, så en upgrade til billige penge er der jo stillet i udsigt. Derudover er der svjv ikke tale om Hosted HTML men MCML. OM du vil kalde det Native er en smags sag, instillinger mv kan styres fra MCE hvilket gør integrationen bedre i sig selv. I øvrigt har Microsoft selv sagt at de vil samarbejde med 3party, hvilket betyder cyberlink, om Bluray Playback integration, så dette er nok det nærmeste vi kommer Native... Jeg er klar over at Arcsoft kan levere en god integration, jeg benytter selv TMT og vil da give jer ret i at det ser bedre ud. Redigeret af Patriarken - 03-Marts-2009 kl. 05:28 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
Heh... trode lige jeg skulle opgardere fra min elskede
powerdvd 7. Men så kom jeg i tanke om hvorfor jeg ikke skiftede til 8 i sin tid... Ingen HD-DVD support. RØV også.... Fik forresten taget mig sammen til at gennemteste Archsoft løsningen ordentligt. Og den virker delvist... Når mit media center kører med sit onboard HD3200 grafikkort så hakker billedet hver 5 sekunder. Men sætter jeg et HD 3450 kort i jeg har liggende så kører det flydende. Så åbenbart er HD3200 kortet for svagt til at trække Total media theater i fuld 1080p. Alt kører ellers 100% fint med samme onboard grafikkort i powerdvd. :-( |
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
Kan jeg med PowerDVD 9 (det ser såda ud i videoen) eller med TotalMedia Theatre skifte lydspor og undertekster med min mce remote? Det synes jeg ikke jeg kan med den 'integration' jeg har nu med PowerDVD 7 og Mymovies. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |