recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TDC kabel TV. Krypterede kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTDC kabel TV. Krypterede kanaler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rumko Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Emne: TDC kabel TV. Krypterede kanaler
    Sendt: 03-Marts-2009 kl. 19:20
Hej

Nu har jeg fået mit setup til at køre efterhånden. Dog har jeg problemer med TDC kabel tv.
Bor i en boligforening hvor vi har grundpakken som standard. Kan fint se alle kanalerne på TV´et tunere. (Analog)

Nu fik jeg sidste uge sat FloppyDTV i, og kunne fint finde ca 186 kanaler. Fandt DR1, DR2, Infokanalen, TV2 og kunne se dem uden problemer.
Nu investerede jeg så i Acces Cam i fredags, og købte et kort i den lokale TDC butik. (stadig grundpakken) Nu hvor jeg vil se TV3, Kanal 4 og ekstrakanalen som også er i grundpakken får jeg stadig meddelelsen at kanalen er krypteret. Noget jeg gør forkert eller skal der opgraderes til fx. mellem pakken?
Har læst en del tråde efterhånden men kan ikke finde det rigtige svar.

Info.
Køre vista ultimate VMC + SP1
Tv pack 2008
FloppyDTV

Har prøvet når jeg installere tv pack 2008. At installere TDC, Yousee og den øverste i indstallationen (kan ikke huske hvad den hedder) Alt sammen med samme resultat.

Nogen løsning på dette?

Hilsen HTPC Rookie

Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2009 kl. 19:45
Er der slet ingen krypterede kanaler som du kan se? I så fald lyder det som en fejl. Normalt er der faktisk åbent for alle kanaler de første par uger.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Rumko Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Februar-2009
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2009 kl. 20:02
kan slet ikke se nogle af de krypterede kanaler. Så kan være fejlen ligger ved TDC?
Syntes bare jeg læste, at man et sted i Media Centeret, skulle slå "krypterede" kanaler til. kan godt være det var til MCE jeg læste om.
Skal man ikke intaste sit netværksnummer et sted?
Til top
kkaae Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Januar-2009
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2009 kl. 20:18

Hej

Jeg er næsten på samme niveau, men venter på mit YouSee programkort (skulle nok ikke have bestilt det online, men bare købt det i en TDC butik ...)

Har læst et andet sted i dette forum at DiscoveryHD skulle være ukodet, men den er kodet for mig.

Hvilke kanaler skulle pt. være muligt på YouSee at se uden programkort? - ingen HD kanaler?

Mvh Kkaae

Til top
Bjarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2006
Point: 923
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2009 kl. 20:19
Oprindeligt skrevet af Rumko Rumko skrev:

kan slet ikke se nogle af de krypterede kanaler. S� kan v�re fejlen ligger ved TDC?

Har du forhørt dig hos kundeservice om dit kort er aktivt?
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu