|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() Sendt: 06-Marts-2009 kl. 17:53 |
|
Nu kommer en NMT til samme pris som en WD TV, samme design, men med LAN tilslutning http://www.egreatusa.com/wdhdtvmeplki.html http://site.egreatusa.com/images/EG-M34A/EGreat_EG-M34A_NMT_ rear.jpg
|
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Interessant.. Kunne komme til at betyde lavere priser sådan generelt for denne type afspillere.
|
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Øv, jeg kommer da mere og mere bagud: Jeg har stadig ikke mulighed for at lave backup af HD-materiale
![]() Nåmen, det lader til, at det kan betale sig at vente ![]() Venligst Søren |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Du skal kun være glad for at du ikke kommer til at forbryde dig mod forumets regler.. ![]() Redigeret af JesperLund - 07-Marts-2009 kl. 01:17 |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Prisen går jo altid ned på den slags legetøj.. Men der er jo ikke noget galt med en T60 og HD. Jeg brugte i lang tid en T61p. Det er bare at købe et eksternt USB drev og slutte til den.
|
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg er slet ikke i tvivl om at det er backup af videomateriale fra husets eget AVCHD videokamera |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Det var ellers en god pris. Så skal man måske ikke vente så meget mere |
||
![]() |
||
![]() |
|
Indtil BD brænder drev er noget som findes i ethvert McDonalds happy meal, så syntes jeg også selv sådan et USB drev er en god investering. Jeg bruger ihvertfald mit en del på skift imellem flere computere. |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |