|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
dawies ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() Sendt: 06-Marts-2009 kl. 14:34 |
|
Hej
Jeg står i den situation at jeg er lidt i tvivl om hvilket styresystem jeg skal bruge når jeg laver et mediecenter. Pt har jeg brugt XMBC da jeg godt kunne lide deres indstilling med at det ikke var nødvendigt at pakke filer ud fra rar for at afspille film eller billeder. Endvidere kan man hente informationer fra imdb eller lign om film man har liggende når man bruger programmets kartotek. Findes der systemer hvori man kan lade filmene forblive i rar-filer og samtidig tilføje info fra imdb om fx selve filmen, dets skuespillere mv? |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
LinuxMCE kan det meste - prøv at undersøge om det lever op til dine krav
![]() |
||
![]() |
||
dawies ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
|
Hey ja det eneste jeg ikke ved er om det kan afspille via rar som XMBC kan :).
|
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Ikke fordi jeg skal til at blande mig i hvordan du
opbevarer dine film, men hvorfor er det at de skal kunne afspilles direkte fra .rar? Så meget plads kan der da ikke være at spare ved det, og umiddelbart er det jo lidt ærgeligt hvis man afskriver noget ellers godt/fantastisk software med den begrundelse. Bare lige en observation... ![]() |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Der er ingen plads sparet, da video i forvejen er komprimeret. Men du sparer en udpakning hvis udgangspunktet er distribution som rar.. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Alt er muligt på Linux... |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Det tænkte jeg nok. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Men hvis man har free-leech på et topsite er det meget praktisk med afspilning fra RAR. ![]() Der kan naturligvis være mange andre gode grunde til at man ønsker afspilning fra RAR. Vi lever stadig i et frit land (selv om IFPI & Jesper Bay ønsker det anderledes). |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |