|
MyMovies spørgsmål |
Besvar | Side 123 64> |
Forfatter | |||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Marts-2009 kl. 20:28 |
||
Hej Brian. Jeg kan ikke finde den tråd jeg startede sidst, så jeg har oprettet en ny. Anyway, det drejer sig om, at jeg selvfølgelig er blevet rigtig glad for Mymovies, der er bare en ting der nager mig lidt.. Inde i collectionmanageren, der kan jeg ikke se kilden på de film jeg har lagt ind, alt f.eks se stien hvortil jeg har rippet filmen. Og da mine overvågede mapper inde i MCE er gået lidt i ged (MCE viser flere mapper end dem jeg har sat til overvågning), så har det betydet, at Mymovies har fundet nogle flim 2 gange, (fordi jeg har dem liggende 2 forskellige steder). Men i collection manageren kan jeg ikke se, hvor Mymovies har fundet dem. Det er lidt irreterende, når man gerne vil fjerne den ene, da der er fejl i, men når jeg ikke kan se hvilken der er den forkerte, fordi jeg ikke kan se stien, så er det svært at fjerne dem. Har du nogen ide til om der er en knap/funktion jeg har overset, eller kan man ganske enkelt bare ikke se stien/kilden? Edit - Jeg har sat emnet her som prioriteret emne, da jeg synes Mymovies fortjener det. Redigeret af Kandersen - 06-Marts-2009 kl. 20:41 |
|||
Binnerup
Guld medlem Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hejsa,
Hvis du kører musen hen over "Disk" redigerings ikonet, så skriver den stien, du kan også trykke på ikonet for at redigere placeringen. Det er den ene metode. Den anden er at gå i "Title" og "Title Add and Change History" i menu'en - den viser alt der er sket med din titlen - hvorfra den er oprettet, hvorden den er redigeret, opdateret osv. Mvh Brian |
|||
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej Brian. Jeg fandt den under Disc ikonet.. Pudsigt jeg egentlig aldrig rigtig har bemærket dem som værende knapper/funktioner Men der er altså et problem, som vi har snakket om før..Et Folder problem. Jeg har mine optaget hjemmevidoer liggende i en folder, og efter jeg sad og ordnede dem igår, og fik lagt hver deres film i en folder, så viser MyMovies STADIGVÆK hovedfolderen som en film inde i filmsamlingen. Altså mine film ligger i: \film\hjemmevideo\folder til hver enkelt film\ Så vises \hjemevideo\ folderen som en film inde i filmsamlingen. Jeg kan sågar forsøge at afspille den
|
|||
jonaspoulsen1
Bruger Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har også ledt efter den funktion men kan ikke finde det ikon i omtaler. Hvor er det helt præcist henne og hvordan ser det ud? Sorry for det dumme sprøgsmål men kan simpelthen ikke finde det.... PFT. |
|||
Binnerup
Guld medlem Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det gør den KUN hvis der ligger én eller anden form for video i selve hovedfolderen også. Det kan fx. være en VIDEO_TS folder med en VIDEO_TS.IFO fil inden i. Det kan også være en playliste eller en anden video fil. |
|||
Binnerup
Funktioner
Tak(0)
|
||
Inde i Collection Management programmet, når du redigerer en titel, så står der "Disk(e)" ca. midt på skærmen, og der ud for er der en knap med en redigerings ikon. Næste version får et specifikt ikon for hver for at gøre det simplere. |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24765 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er ikke bare fordi, du er bange for ikke af kunne finde det igen? Bortset fra det er det fint nok man altid kan finde den. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nope, som jeg skrev så har jeg ryddet op, så hver enkel film har hver deres folder. Det var derfor jeg undrede mig over det, for jeg mente nok du havde skrevet, at hvis man lagde dem i hver sin folder, så var det problem løst. |
|||
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Sssshhh, ikke sige det højt!
Ja både det, men også fordi jeg synes det er programmet værd. Hvis det stod til mig, så blev forumet bedre inddelt, så eksempel MCE fik sit eget under-område, ligesom man kunne gøre med Media Portal, MyMovies osv.. Alle de virkelig interessante programmer, som har mange brugere.
|
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24765 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg skal nok lade være med at sige det for højt. Og ja, der mangler da også nogle underområder. Bla. inden for film, at der var en som hedder tilbud. Så kunne man altid gå derind, hvis man leder efter filmtilbud. Jeg synes også det er rigtig godt mymovies. Og får og lagt en del ekstra ind. Og nu kan jeg snart lægge disc id ind på min BD-film. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Binnerup
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ok - så må du sende mig en log. Fra Collection Management, vælg "Help", "Debug", "Enable" (hvis den ikke kan vælges er den allerede enabled). Vælg "Clear" for at rydde loggen. Slet den titel der bliver tilføjet, og start Media Center igen for at lade monitoring tilføje den. Herefter checker du at den rent faktisk blev tilføjet igen, og så sender du loggen til brian@binnerup.dk (den findes også i "Help", "Debug"). |
|||
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg rykkede noget mere rundt på filmene, og nu lader det til, at MyMovies finder filmene og ingen foldere som film. Hvad der lige har gjort det ved jeg ikke.
|
|||
Besvar | Side 123 64> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |