|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
gajda88 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 25-Januar-2009 kl. 22:21 |
Jeg har et Sony KDL-40W4500 LCD-TV som jeg er rigtig glad for. Jeg har hørt, at det kan lade sig gøre, at man på nogle tv kan lave en såkaldt firmware opdatering.
Nogen der er om er lavet en firmware opdatering til KDL-40W4500? Jeg har søgt lidt på Sonys hjemmeside, men jeg har intet kunne finde. Hvis der er lavet en har jeg nemlig tænkt mig, at jeg vil opdatere mit tv. Endvidere vil jeg gerne vide om der kan være nogle komplikationer med at opdatere et tv? Det kunne være super, hvis der er en herinde som har erfaring at gøre det med netop et Sony KDL-40W4500 tv. Jeg håber, at i kan hjælpe mig. |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Der er ingen firmwareopdatering til W4500 serien.
Husk også det gamle ord: "If it ain't broken don't fix it". |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
gajda88 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Jeg får nogle gange en fejlmeddelse om "Geographical Blackout" når jeg ser digitalt TV. Jeg har ingen løsning kunne finde på dette
problem, men jeg tænker, at en firmware update ville kunne fixe det.
Hvordan løser jeg problemet med Geographical Blackout? |
|
![]() |
|
Agathon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Har præcist samme problem og det samme gælder en kollega der har købt samme tv. Snakkede med Lcd.dk der henviste til Sony, Sony kunne ikke give et svar på hvad det var, andet end at det måske var chippen på kortet i kortlæseren der blev for varm. Snakkede derefter med Yousee der mente at det var tv'et der var skyld i evt. varmeproblemer omkring kort/kortlæser. Så jeg fandt aldrig en forklaring på hvad det skyldes... For mig at se er det måske bare et udfald på lyd eller billedsiden i signalet fra Yousee som tv'et går opmærksom på, da man jo efter beskeden "Geographical Blackout on video" kort tid efter kan se at der kommer nogle digitale fejl på billedet som forsvinder med det samme igen. Jeg ville bare ønske man kunne slippe for "Geographical Blackout" beskeden på skærmen, vi kan jo ikke gøre spor ved det alligevel. |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Det er ihvertfald ikke nogen generel fejl på modelserien, for jeg har aldrig oplevet det på mit W4500 på YouSee.
|
|
Per H. Nielsen
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Jeg har heller ikke haft det problem på mit 46". Til gengæld for jeg engang imellem at vide, at kanalen ikke er konfigureret, når jeg skifter fra en kanal til en anden. Men det tager ca. 2 sekunder, så går det væk, og kanalen spiller fint.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja det med meddelelsen om at en kanal ikke er konfigureret, det oplever jeg også af og til. Men som du skriver tager et kun et par sekunder før der er billede på. Det er det eneste "problem" jeg har oplevet på mit W4500 i forbindelse med YouSee. |
|
Per H. Nielsen
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |