recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elgiganten?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketElgiganten?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Yegermister Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2009
Status: Offline
Point: 136
Direkte link til dette indlæg Emne: Elgiganten?
    Sendt: 10-Marts-2009 kl. 09:58
Hey folks :)

Jeg ville lige høre om det er muligt at handle med Elgiganten i Sverige, og om der er nogen der ved om hvorvidt de levere til Danmark? Hvis de gør, hvordan fungere garanti så osv? :)

Mvh

Yegermister
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2009 kl. 11:51
Elgiganten i Sverige sender eller sælger ikke varer til Danmark, og det er heller ikke deres intention, hvilket betyder, at du selv skal over broen for at hente et med hjem. Hvis uheldet skulle være ude, har du ikke ret til afhentning på din hjemadresse, da den jo foreligger i DK. Dvs. du selv skal stå for transportudgifterne og levering af skærmen til dem, medmindre du måske kender nogen i Sverige, hvor du kan sende skærmen til dem, hvorved Elgiganten på denne måde kan afhente skærmen fra den svenske adresse, jævnfør reklamationsretten.

Dog har du heldigvis Pioneer's nordiske PDP+ garanti, som betyder, at din reklamation ikke nødvendigvis behøver gå igennem Elgiganten. Her har producenten så en service som lyder:

Onsite reparation indenfor 72 timer
Fri låne plasma
Fuld garanti i 2 år
Gratis transport frem og tilbage
Gratis emballage ved transport
Gratis telefon support

Men jeg er ikke helt sikker på, om det er forhandleren som skal udstede og stemple et eller andet form for dokument, for at du er dækket af Pioneer's garanti, eller om det er nok med selve kvitteringen. Ring evt. til Pioneer, eller måske er der andre, som har erfaringer med dette herinde.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu