|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Niki W ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() Sendt: 11-Marts-2009 kl. 21:31 |
Efter længe søgen, står jeg stadig på bar bund, jeg har fået mit tv, så der skal jo muligheden for hi-def til, men syntes ikke jeg kan finde noget der tiltrækker mig ordenligt, vil nemlig ku se film "on the fly", men også fra netværk, og helst med minimalt strømforbrug, umiddelbart virker den bedste løsning som en htpc, men vil egentligt gerne undgå et styresystem, men bar et låst system, var ved at købe en ps3, fordi jeg så en mulighed for at inst linux, så havde man en blu-ray om the fly. der også kunne rippe dem, afspille fim fra netværk, men den larme jo, bruger alt for meget strøm og den kan ikke afspille film på mere end 2 gb? Findes der virkelig intet der kan gøre mig lykkelig? |
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
En HDI Dune kunne måske være en mulighed.
Dog skulle der være lidt knas med dem, men det kan du læse meget mere om på http://www.mpcclub.com/. Jeg går selv og venter på at Syabas (dem der laver Popcorn Hour), nogle af de andre NMT-producenter eller TviX kommer med en kombineret BR og mediaafspiller-løsning. |
|
![]() |
|
Niki W ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Ja, en popcorn, der ku afspille blu-ray, ville være toppen, har også tænkt på om der ikke er en der har "hacket" den så den kan, den har jo samme chip som de egentlige afspillere jo.
|
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
Har du kikket op Dune'en? |
|
![]() |
|
![]() |
Jamen jeg mente popcorn'en;) dune'en ser faktisk meget spændende ud, understøtter den 24p? syntes jeg ikke li jeg så, men går jeg næsten ud af er en selvfølge?
|
|
![]() |
|
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() |
Er den ikk dyr i pris ? til 4500 kan man bygge sin egen HTPC med BD drev |
|
![]() |
|
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() |
Joo, den understøtter 1080/24p
Extended set of supported video modes:
|
|
![]() |
|
![]() |
Hmm ligner ikke at den understøtter 24Hz i 720p? men ja, jeg syntes også den virker dyr, men vil helst ikke have en comp, syntes der er for meget arbejde ved det. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |