|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() Sendt: 13-Marts-2009 kl. 11:12 |
Jeg har et problem med at få tv til at slå over på scart tilslutningen, når der skal ses tv - jeg bruger ikke tv´ets tuner, men en settopboks, som kun har scart udgang. I harmonyens opsætning har jeg sat den til at slå over på av1 (scartindgangen) når jeg vil se tv, men tv´et starter hele tiden op på den, i fjernsynets indbyggede tv/tuner indgang, altså ikke på scart indgangen det er faktisk selvsamme problem når jeg vil se en BD, så startes tv´et op i fjernsynets tv/tuner kanal - her har jeg dog tilsluttet med HDMI er der en som kan give en løsning på dette problem ?
|
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() |
Har talt med Sony support og fået beskeden, at det bare er sådan, og det kan man ikke ændre på
|
|
![]() |
|
shaman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: København Status: Offline Point: 319 |
![]() |
Ifølge Logitechs forum kan være forskellige årsager til problemet; power-on delay bør forlænges, adjust inputs bør sættes til method 2. etc, etc... Der er masser af tråde fra folk med Sony TV der er rendt ind i samme problem, som har fået det løst - søg eksempelvis på "sony tv inputs". http://forums.logitech.com/logitech/search?advanced=true |
|
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 | |
|
![]() |
|
![]() |
AK, ja hvad Sony ikke kan, det kan Logitech - jeg skrev til Logitech og oplyste dem om problemet, 10 timer senere fik jeg en mail, med beskeden om, at de havde rettet lidt i opsætningen og bare skulle opdatere Harmony´en - sådan
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |