|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() Sendt: 11-Marts-2009 kl. 23:38 |
||
Hey folkens! Vi starter med nogle citater (fra tweakup):
I dag udsendte Crytek en pressemeddelelse med beskeden om, at CryENGINE 3 vil blive vist frem på Game Developers Conference som i løber fra den 25. til den 27 marts. Official website: http://crymod.com/thread.php?threadid=44939&sid=20a7c827 ad715f85d11c879b16643bea
Det bliver spændende at se hvordan CryENGINE 3 kommer til at se ud. Tænk på hvor vildt CryENGINE 2 er (Eksempler; Crysis, Crysis Warhead). CryENGINE 3 burde jo at blive meget meget bedre mht. grafik. Hvad tror I? Redigeret af Tech2009 - 11-Marts-2009 kl. 23:41 |
|||
![]() |
|||
nuaa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
||
Folk har stadig svære ved spil crysis og warhead, Tvivler på denne motor er det stor spring for PC gamers. Derimod er mit gæt denne motor er mere til multikonsol spil. Så personlig regner jeg ikke med stor grafik upgrading, men derimod regner jeg med den kører nogenlunde på konsoller.
Personlig er jeg bare glad for der kommer flere motor, selvom som gamle ID fan, gælder jeg mig emre til se deres motor i action(RAGE!). Sålænge et eller anden kan slå den lorte motor kaldet unreal engine ud af market(Værest ting der kommet denne generation) |
|||
Også kendte som dpl på andre forummer.
Panasonic 42pz85 Xbox 360 rød RE4 elite Playstation 3 40GB |
|||
![]() |
|||
Pongman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 259 |
![]() |
||
Ja man må håbe de har taget ved lære og fundet ud af at optimere motoren, for CryEngine 2 var godt nok ikke noget at råbe hurra for, rent performancemæssigt
Men det skal da blive spændende at se. Redigeret af Pongman - 12-Marts-2009 kl. 09:09 |
|||
![]() |
|||
jcoop ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() |
||
Jeg er også ved at være træt af Unreal 3 enginen, udviklerne bruger den jo til alt, for at tjene nogle hurtige penge. "Se nu har vi lige lavet et racer-spil, vi har bare lige bruge Unreal 3 enginen". Det er godt med noget konkurence på det markede.
|
|||
[URL=http://eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk/] [IMG]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk.png] [/URL]
|
|||
![]() |
|||
mrtex ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 17-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() |
||
øhmm killzone2 enginen anyone!!!!!! slår da CryENGINE og unreal anytime!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Playstation3 60GB GTA4,Grid,Skate1&2
42"FULLHD Zepto Zview Samsung HD 3106 NokiaN95 8GB Asus L1N64-SLI WS Dual L 2xAmd Athlon64 3,2Ghz FX-74 Kingston 8GBDDR2PC6400 Logitech MX1000 Yousee50/4Mb |
|||
![]() |
|||
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
||
Jeg tror ikke, at du ved hvad du snakker om. Har du overhovedet set CryENGINE 2? |
|||
![]() |
|||
mrtex ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 17-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() |
||
LoL Tech2009 Jo det tror jeg skam nok jeg gør. ![]() ![]() ![]() ![]() Det er spillet der får xbox360/Wii/Pc til og ligne en lommeregner… Redigeret af mrtex - 13-Marts-2009 kl. 13:20 |
|||
42"FULLHD Zepto Zview Samsung HD 3106 NokiaN95 8GB Asus L1N64-SLI WS Dual L 2xAmd Athlon64 3,2Ghz FX-74 Kingston 8GBDDR2PC6400 Logitech MX1000 Yousee50/4Mb |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg har skam set og spillet Killzone 2, og ja, det er meget flot, ingen tvivl om det. Men har du fx spillet Crysis eller Crysis Warhead på Very High med DX10? Det vil lukke kæften på dig omkring KZ2 engine er bedre end CryENGINE. |
|||
![]() |
|||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
||
Det er vel to spil som er svære at sammenligne rent grafisk, da den artistiske stil er vidt forskellig. Det er vel et spørgsmål om smag og behag. Killzone 2 er præget af en mørk stil, hvor farvepaletten er baseret på sort og hvid, imens Crysis er det stik modsatte.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja har skam spillet Crysis Warhead på Very High med DX10 og det er ikke i nærheden af 720p GFX, og effekter,anti analysing og pixel blurry som ps3en`s 6 co-processorer 3,2Ghz kan spøtte ud og det Vs kz2 ... Kz2 anytime.. men det må tiden jo vise, hvad der trylles sammen med CryENGINE
|
|||
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det kan da stadig sammenlignes som textures, animations, lighting, water osv. Jeg kritiserer ikke Killzone 2 overhovedet, det er stadig det flotteste First Person Shooter til konsol, men det kan bare ikke matche Crysis. Det ved du også godt. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvilke effekter? du må meget gerne fortælle hvilke effekter der er flottere i KZ2 end i Crysis. Anti Aliasing? Har KZ2 bedre AA end Crysis? ah.. nu må du stoppe. På en PC kan du aktiverer langt højere AA end på nogen konsol. Jeg tror heller ikke på, at du har spillet Crysis på very high med DX10, for hvis du havde, så ville du ikke komme med sådan nogle mærkelige påstande. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |