Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
jajo
Bruger
Oprettet: 14-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
|
Emne: logger af playstation network Sendt: 15-Marts-2009 kl. 13:08 |
Hej
Har fået købt mig en ps3, super lækker maskine. Har dog et problem og det er at jeg hele tiden bliver smidt at psn. Har købt little big planet men den skal downloade en opdatering før jeg kan spille det. Den starter også fint men så står den stille i downloadningen og så siger den at jeg er logget af psn. Sådan bliver den ved hele tiden. Kan godt gå på nettet med min ps3 så den har forbindelse til internettet. Jeg bliver bare logget af PSN hele tiden
Nogen der ved hvad man skal gøre for ikke at blive logget af hele tiden?
|
 |
jajo
Bruger
|
Sendt: 15-Marts-2009 kl. 15:06 |
nu begynder den på noget andet, når jeg forsøger at logge på psn network og er kommet på så bliver jeg logget af netværket på min computer. Synes bare det er mærkeligt. Nogen der ved hvordan jeg får min computer og ps3 til at enes om netværket?
|
 |
bcravn
Bruger
Oprettet: 28-December-2006
Point: 216
|
Sendt: 15-Marts-2009 kl. 17:23 |
Hvordan er dit lan setup derhjemme? Hvis du har en udbyder der kun tillader én maskine på nettet, så er det klart du bliver smidt af. Hvis du har en alm router der nat'er din wan forbindelse, burde der ikke være problemer. Sidst, men ikke mindst, hvis du kører trådløst på ps3'en, så prøv at smide et kabel i, og se om det gør forskellen. Så kan du måske nemmere fejlsøge derfra.
|
/Bjarke
|
 |
jajo
Bruger
|
Sendt: 15-Marts-2009 kl. 18:56 |
jeg har en linksys WRT54G og har desværre ikke mulighed for at teste det med kabel da internettet er i et andet rum hvor der ikke er tv. Det er internet fra TDC jeg har. Og der kan sagtens værre 2 computere på både min og kærestens er på samtidig uden problemer.
har også prøvet at google det lidt og har fundet ud af der er nogle andre der også har samme problem men i de tråde jeg finder står der aldrig nogen løsning.
Har overvejet at købe en ny router da jeg måske tror den er problemet..
|
 |
Mike S.
Guld medlem
Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
|
Sendt: 15-Marts-2009 kl. 19:14 |
TDC tillader hvis ikke mere end 2 samtidige computere -
kan det være det?
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
|
 |
mrtex
Pause fra forummet
Oprettet: 17-Januar-2008
Point: 274
|
Sendt: 15-Marts-2009 kl. 19:34 |
jajo skrev:
Hej
Har fået købt mig en ps3, super lækker maskine. Har dog et problem og det er at jeg hele tiden bliver smidt at psn. Har købt little big planet men den skal downloade en opdatering før jeg kan spille det. Den starter også fint men så står den stille i downloadningen og så siger den at jeg er logget af psn. Sådan bliver den ved hele tiden. Kan godt gå på nettet med min ps3 så den har forbindelse til internettet. Jeg bliver bare logget af PSN hele tiden
Nogen der ved hvad man skal gøre for ikke at blive logget af hele tiden?
|
Jeg har tabt connection 10gange over weekenden... hvilket internet har du...? tror det er TDC der klokker i det... jeg har 50/4mbit fra yousee.... og routeren er stået af ihvertfald 10gange denne weekend,,,     startede fredag aften omkring kl23 hvor kabeltvet osse gik
Redigeret af mrtex - 15-Marts-2009 kl. 19:36
|
Playstation3 60GB GTA4,Grid,Skate1&2
42"FULLHD Zepto Zview
Samsung HD 3106
NokiaN95 8GB
Asus L1N64-SLI WS Dual L
2xAmd Athlon64 3,2Ghz FX-74
Kingston 8GBDDR2PC6400
Logitech MX1000
Yousee50/4Mb
|
 |
3000
Guld medlem
Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: SORØ, DK
Point: 1406
|
Sendt: 15-Marts-2009 kl. 19:49 |
Mike S. skrev:
kan det være det? |
vi har da 4 pc´er og 2 ps3´er og de kan godt være på på samme tid.. og vi har tdc
|
|
 |
mrtex
Pause fra forummet
Oprettet: 17-Januar-2008
Point: 274
|
Sendt: 15-Marts-2009 kl. 19:55 |
3000 skrev:
Mike S. skrev:
kan det være det? |
vi har da 4 pc´er og 2 ps3´er og de kan godt være på på samme tid.. og vi har tdc
|
hvis du sætter en switch på efter TDCmodemet skal du købe ekstra IP for at kunne sætte flere på... men hvis du sætter en router på efter deres modem... også en swicht kan du have mener op til 64 enheder på nettet.. Når du vil lave et netværk i din bolig, har du to muligheder:
To computere i et netværk uden router
Hvis du vil have to computere på internettet samtidig uden router, skal du bruge to ip-adresser.
Du kan højst have to ip-adresser med Bredbånd fra YouSee og dermed
højst to computere tilsluttet, hvis du vælger løsningen uden router.
Der følger én dynamisk ip-adresse med dit Bredbånd fra YouSee, så du
skal abonnere på endnu en ip-adresse, og så skal du bruge en hub eller
en switch.
To eller flere computere i et netværk med router
Hvis du vil
have flere computere på internettet samtidig, skal du forbinde dem i et
netværk. Hertil skal du bruge en router og ét netkort pr. computer, du
vil have på nettet.
Netkort og routere findes som både almindelige og trådløse, og hvis
dine computere allerede har indbygget netkort, kan du nøjes med at købe
en router.
Med denne løsning skal du købe en router (alm. eller trådløs) og et
netkort til hver computer, der skal kobles på dit netværk. Vær
opmærksom på, at dine computere måske har netkort indbygget - det har
de fleste nyere computere.
Redigeret af mrtex - 15-Marts-2009 kl. 19:58
|
Playstation3 60GB GTA4,Grid,Skate1&2
42"FULLHD Zepto Zview
Samsung HD 3106
NokiaN95 8GB
Asus L1N64-SLI WS Dual L
2xAmd Athlon64 3,2Ghz FX-74
Kingston 8GBDDR2PC6400
Logitech MX1000
Yousee50/4Mb
|
 |
jajo
Bruger
|
Sendt: 15-Marts-2009 kl. 20:42 |
Det er tdc jeg har og ikke yousee. Og ja tdc kører med 2 dynamiske ip adresser. Men de gange jeg har villet spille ps3 har der kun været en computer tændt den anden slukket. Så derfor skulle der jo være ip adresser nok.
|
 |
Kasper_J
Guld medlem
Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
|
Sendt: 15-Marts-2009 kl. 22:11 |
jajo skrev:
Det er tdc jeg har og ikke yousee. Og ja tdc kører med 2 dynamiske ip adresser. Men de gange jeg har villet spille ps3 har der kun været en computer tændt den anden slukket. Så derfor skulle der jo være ip adresser nok. |
Hvis ud kører med din WRT54G kommer du aldrig til at bruge mere end en IP adresse alligevel, så det har ikke noget med det at gøre. Kan i parantes bemærke at min PS3 er på trådløst med den samme router uden problemer. Har du haft andet på trådløst fra samme rum som PS3en, måske signalet er dårligt? Hos mig er signalet markant ringere i mit soveværelse end i mit badeværelse (ikke at jeg skal bruge wlan på lokum, men det var af rent test hensyn da afstanden til routeren er ca. den samme som til soveværelset  )
Redigeret af Kasper_J - 15-Marts-2009 kl. 22:11
|
 |
jajo
Bruger
|
Sendt: 16-Marts-2009 kl. 19:50 |
ja den står i min stue hvor der er ok dækning, vores computere går også fint på. Synes bare det er mærkeligt..
|
 |
jajo
Bruger
|
Sendt: 30-Marts-2009 kl. 19:20 |
Nå er kommet frem til jeg vil investere i en ny router, er der nogen i kan / vil anbefale som 100% virker med ps3
|
 |