|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mivi71dk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 352 |
![]() Sendt: 13-Marts-2009 kl. 10:16 |
Min far har været en tumpe og brændt sit mobo af :)
Skal nu have et nyt - og jeg har i den forbindelse sagt at han kunne købe et nyt kabinet også. Men hvor køber I sådan noget? |
|
![]() |
|
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() |
Find ud af hvad du gerne vil have og så søg på nettet, for at finde ud af hvor det er billigst :)
|
|
Samsung LE40A656/676
Samsung HT-X715 Samsung SWA-4000 Samsung MR-00EA1 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Plejer at være stedet hvor de laveste priser findes. Du kan nogen gange finde tingene billigere i udlandet, men der er sjældent ret meget at spare |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
jonaspoulsen1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
![]() |
Har benyttet følgende mange gange uden problemer. De er som regel også i toppen mht. priserne. Getmore, Proshop, BJ-trading, Dataengross, Wupti og Komplett. Vær opmærksom på at hvis du køber varer der ikke er på laver kan der gå lang tid før det kommer. De lover tit der kun går et par dage men det holder sjældent. |
|
![]() |
|
madass32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Status: Offline Point: 199 |
![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja og de er alle sammen på edbpriser.dk. Ideen med at gå på edbpriser.dk er at du altid finder den billigste pris, inklusive gebyrer og fragt, på netop den vare man står og mangler. På edbpriser.dk kan man også se hvor lang leveringstid der er. Jeg har endnu aldrig oplevet at det ikke passer. |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
mivi71dk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 352 |
![]() |
BJ-Trading kender jeg også selv.
Det er ikke altid jeg tager det billigste selv - Kommer meget an på prisforskellen. Er den stor gør jeg - ellers tager jeg det jeg kender. Tak for input indtil nu |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Det er ikke alle som er lige pålidelige, jeg har gode erfaringer med bl.a. SHG og Proshop.
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
vito222 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Ja bare ikke Getmore.dk |
|
![]() |
|
Snavsi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() |
Jeg handler hos www.SHG.dk kanon service...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |