recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic V10 Full THX???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic V10 Full THX???

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic V10 Full THX???
    Sendt: 15-Marts-2009 kl. 15:31

Panasonics nye V10 serie skulle have Full THX, hvor imod G10 serien "kun" THX certified display? Nogen der ved, hvad forskellen skulle være?

http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=80293



Redigeret af Firebird - 15-Marts-2009 kl. 15:34
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2009 kl. 07:51
Oprindeligt skrevet af Firebird Firebird skrev:

Panasonics nye V10 serie skulle have Full THX, hvor imod G10 serien "kun" THX certified display? Nogen der ved, hvad forskellen skulle være?

http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=80293

Der er ikke noget der hedder "full THX", jeg tror bare det er skævt formuleret - læg mærke til at formuleringen for Z1 og G10 er ens. Men der er tale om amerikanske modeller her, den europæiske udgave af G10 har ikke THX.

Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2009 kl. 12:29

Jeg har heller ikke hørt om Full THX før, og tænkte at det var noget der skulle få folk til at tro, at det "bedre" end THX...

Hmmm, tror du at V10 kan hamle op med Pioneer?, eller at det kommer tæt på?, eller måske meget tæt på?

Det skulle jo være noget bedre end G10 som du jo ikke ligefrem har rost til skyerne...

Eller kan det betale sig at vente til næste års Panasonic?

Jeg ved godt at det er lidt tidligt at spørge om dette, men du har jo en fin næse for den slags... Tak på forhånd.

 

Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2009 kl. 12:32
En g10 roser han jo netop til skyerne i forhold til LCD.
den kan vise et rigtig godt billede og er en fin skærm for de fleste
En v10 er jo ikke lavet til at slå en pioneer. Så vil panasonic nok prale med at nu har de en skærm som er lige så god eller bedre. En z model burde være lige så som et pioneer i mine øjne

en Pioneer er bare i en klasse for sig. Hvis man gerne vil have et pioneer tv. hvorfor så ikke bare købe et. Prisen er jo et rent røverkøb 
 


Redigeret af xcardman - 16-Marts-2009 kl. 12:42
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2009 kl. 12:44

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

En g10 roser han jo netop til skyerne i forhold til LCD.
den kan vise et rigtig godt billede og er en fin skærm for de fleste

en Pioneer er bare i en klasse for sig. 

Ja, men han roste det ikke i forhold til sidste års Panasonic.

At Pioneer LIGE NU, er i en klasse for sig selv, ved jeg skam godt, men hvis V10 kommer meget tæt på, er det sansynligvis DET tv jeg skal have. Men hvis det er KLART dårligere end Pioneer, så venter jeg gerne til næste år, hvor Panasonic jo skulle få PIO-TECH...

Da jeg har en ret lille stue, har jeg simpelthen ikke plads til et 50 tommers, og det er faktisk grunden til at jeg ikke har købt et  Pioneer.

42 tommer ville være mere end rigeligt, og det vil Pioneer bare ikke sælge til mig

Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2009 kl. 12:46
Oprindeligt skrevet af Firebird Firebird skrev:

Hmmm, tror du at V10 kan hamle op med Pioneer?, eller at det kommer tæt på?, eller måske meget tæt på?

Det skulle jo være noget bedre end G10 som du jo ikke ligefrem har rost til skyerne...

Se, det her er et eksempel på hvad jeg mener er galt med retorikken i de fleste anmeldelser i dag. Hvis man ikke skriver at et produkt bare er det BÆÆÆÆÆÆSTE i verden, så tror folk straks at produktet er uinteressant. Jeg har netop rost G10'eren ganske meget, hvis du sammenligner med hvordan jeg omtaler det meste andet. Beklager hvis jeg har skrevet det på "vestjysk".

Men nej, jeg tror ikke V10 kan hamle op med Pioneer, men hvem ved, det kan være jeg bliver overrasket.

Alt er relativt. Jeg kunne også have sagt at Pioneer laver skodfjernsyn, men de andre er endnu ringere. Hvor stiller det så dig?

Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2009 kl. 12:53
Oprindeligt skrevet af Firebird Firebird skrev:

Ja, men han roste det ikke i forhold til sidste års Panasonic.

Det gjorde jeg da, jeg skrev klart og tydeligt at det er et bedre tv.

Oprindeligt skrevet af Firebird Firebird skrev:

Da jeg har en ret lille stue, har jeg simpelthen ikke plads til et 50 tommers, og det er faktisk grunden til at jeg ikke har købt et  Pioneer.

42 tommer ville være mere end rigeligt, og det vil Pioneer bare ikke sælge til mig

Hvis du nærlæser hvad jeg generelt skriver, måske ikke direkte i dén tråd men så i andre, så skriver jeg netop at mens jeg mener Pioneer laver de bedste TV, så er Panasonic dem der er tættest på efter min mening. Og eftersom Pioneer ikke laver 42" tv, så betyder dét at jeg mener Panasonic leverer markedets bedste 42" tv p.t. Hvor meget mere vil du have jeg skal rose det?

Mht. at vente til Panasonic får "Pioneer-teknologi", så skrev jeg faktisk netop i omtalte tråd at uanset hvor meget du forbedrer panelet, så ligger begrænsningen i signalbehandlingen, så selv hvis du tog Pioneer panelet og flyttede over i en Panasonic, så ville du ikke få samme billedkvalitet.

Men V10 bliver formentligt bedre end G10 på især farvegengivelse, så hvis du vil have det bedst mulige 42" tv, så køb en V10 når den kommer.

Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2009 kl. 13:01
Har heller aldrig forstået hvorfor pio holdt op med 42 tommer. En grund har sikkert været omkostninger.
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2009 kl. 13:01

Okey OTTO, men det var netop ikke sammenligningen med "det meste andet" jeg mente, men med tildligere Panasonic, hvor du skrev at de nye paneler ikke er den revolution, som mange havde forventet.

Jeg forstod det heller ikke som om, at du mente G10 skulle være et ringe tv, men "noget bedre" end tidligere Panaer, men stadigvæk et godt stykke fra Pioneer.

Det var vidst dig, der misforstod mig, men det er nok fordi jeg selv er vestjyde... (Esbjerg)

 



Redigeret af Firebird - 16-Marts-2009 kl. 13:02
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2009 kl. 13:08

Mit næste tv skal være meeeeget tæt på Pioneer, og det ville jo være skønt hvis V10 var det.  Ellers må jeg vente et år mere...

Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2009 kl. 13:40
Oprindeligt skrevet af Firebird Firebird skrev:

Okey OTTO, men det var netop ikke sammenligningen med "det meste andet" jeg mente, men med tildligere Panasonic, hvor du skrev at de nye paneler ikke er den revolution, som mange havde forventet.

Jeg forstod det heller ikke som om, at du mente G10 skulle være et ringe tv, men "noget bedre" end tidligere Panaer, men stadigvæk et godt stykke fra Pioneer.

Og dét er en skuffende omtale?

Til top
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Aalborg dk
Status: Offline
Point: 453
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2009 kl. 13:40

hvornår kommer v10 modeller og hvad bliver prisen ca

 

Mvh Jan B
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu