|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Harder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() Sendt: 16-Marts-2009 kl. 09:45 |
Hej, Jeg kører Vista, Firedtv, tv pack osv på et 42pfl9703H tv, men er ikke tilfreds med billedkvaliteten. Der er lidt skygger på billedet og generel lettere utydelighed. Billedet virker langt bedre direkte på mit TV. Hvad kan man gøre for at optimere billedet? Jeg har ikke installeret nogle codecs og overvejer kun FFDSHOW. Noget man kan gøre? |
|
Med venlig hilsen
Claus Harder |
|
![]() |
|
Harder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() |
Har sat den til Vector adaptive nu men det gav ikke det store... Andre forslag? Jeg må prøve at rive en Ram block ud senere.
|
|
Med venlig hilsen
Claus Harder |
|
![]() |
|
![]() |
Hej alle, Jeg har fundet en tråd på thegreenbutton.com, som jeg tror løser mange problemer - men har nogen prøvet noget af dette? http://thegreenbutton.com/forums/permalink/308244/307568/Sho wThread.aspx#307568 Spændt på at høre jeres svar... |
|
Med venlig hilsen
Claus Harder |
|
![]() |
|
![]() |
Glemte denne: http://home.comcast.net/~exdeus/ati-hd2x00/ATI_HD_Reg_Tweaks _0.15.vbs Et reg hack der skulle sætte alle settings korrekt til ATI kort i VMC. Lyder farligt... |
|
Med venlig hilsen
Claus Harder |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Jeg kender godt tråden. Men jeg har helt ærligt ikke set nogle af de problemer der omtales... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Det er det ikke....Prøv og se om det hjælper.. |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |