Ja, nu syntes jeg at det er/var på tide at jeg også lige fik vist min lille hyggekrog frem - specielt nu hvor den er blevet noget mere præsentabel med de sidste par ændringer, inkl. den nærmest obligatoriske tv-op-og-hænge-på-væggen-manøvre 
Mit setup har stille og roligt taget form over de sidste 1,5-2 år, dog noget hurtigere det sidste halve års tid, da jeg endelig kom væk fra den skrækkelige SU, og over på en noget mere human elevløn.
Af komponenter har jeg fået følngende 'skrabet sammen':
- 42" Panasonic PV70
- Onkyo TX-SR806
- Toshiba HD-EP30
- Samsung BD-P1500
- Et par Heco Victa 200 som fronthøjt. der står placeret på et par Optimum standere
- Jamo Sat 200 eller 300 som baghøjt. (kan ikke på stående fod huske præcist hvilken)
- Center og Sub er ikke at finde i mit setup, af den enkle grund at det har der ikke lige været råd til endnu...
- Og til sidst min computer, der fungere både som alm. arbejdsmaskine, spillemaskine, og lidt HTPC-funktioner i form af film og musik afspilning
Hele herligheden er forbundet via Lindy og Tech-Link HDMI kabler på billedsiden, et optisk kabel fra Lindy så der også kommer lyd ud af computeren, Tara-Labs Omni ST (eller et lign. kryptisk navn) til fronterne, og et billigt no-name kabel fra den 'lokale' MediaMarkt til baghøjt.
TV-signalet får jeg leveret fra Viasat, ikke verdens bedste billedekvalitet, men jeg overlever nu meget godt til alm. tv-kiggeri - Pana'en gør nu også et godt stykke arbejde med SD-signalet... 
HD-DVD og (for mit vedkomne) nu også BD er jo en nydelse i sig selv, på et helt andet plan - både hvad lyd og billede angår. Ja, selv DVD via min EP30 er jo blevet helt flot at se på!
Og så er der en lille update med billeder:
Den lille julegave til mig, fra mig 

Opsedasse... Og sikke da en forskel det har gjort 

Onkyo'en kom op og tog center-stage, flankeret af de 2 Heco'er

Og så også lige et af elektronikken - her anført af EP-30 og BD-P1500

En lille tysk højtaler på de nye standere (inkl. kabelrod)

Og et close-up af samme

Sweetspot

Et lille oversigts billede af bio-enden af rummet...

Og så til underholdingen - først lidt fra Transformers (BD-udgaven - har faktisk også HD-DVD versionen, hehe...)

Batman Begins, HD-DVD

Ringenes Herre 2, DVD afspillet på min EP30

Billederne giver slet ikke et ordentlig indtryk af den virkelige billedekvalitet, der er mange gange bedre en disse billeder (og sikkert også mit kamera) kan gengive.
Er der mere der skal tilføjes - flere billeder?
Redigeret af Matshui - 16-Marts-2009 kl. 20:32